کد خبر : 1753017 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 18:36 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی ۵ گله سایپا و بادران به نفع تیم لیگ برتری

تیم فوتبال سایپا در دیداری دوستانه موفق به کسب پیروزی مقابل بادران شد.

بازی ۵ گله سایپا و بادران به نفع تیم لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، سایپا که ساعاتی قبل فراز کمالوند را به‌عنوان سرمربی جدیدش و جانشین ابراهیم صادقی معرفی کرد، عصر امروز در دیداری تدارکاتی مقابل بادران، تیم مدعی لیگ یک قرار گرفت.

 

سایپا و بادران با استفاده از وقفه مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه کارگران تهران در دیداری دوستانه مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این مسابقه به سود نارنجی پوشان لیگ برتری خاتمه یافت.

 

در شرایطی که بازی با نتیجه یک بر یک در نیمه دوم دنبال می‌شد، در دقیقه ۶۵ بادران تهران با اخراج یاسر فیضی ۱۰ نفره شد و در ادامه نیز سایپا توانست به برتری دست پیدا کند.

 

سایپا که در تلاش برای آماده‌سازی برای ادامه مسابقات لیگ برتر و رها شدن از جمع گزینه‌های سقوط است، در دیدار دوستانه امروز به برتری ۳ بر ۲ مقابل بادران تهران دست پیدا کرد.

 

مهرداد عبدی، امیرعلی صادقی و امیرحسین حسین‌زاده گلزنان تیم سایپا بودند و هر دو گل تیم فوتبال بادران تهران را نیز حمید کاظمی به ثمر رساند.

 

گفتنی است، فراز کمالوند، سرمربی جدید و مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا از جایگاه ویژه ورزشگاه کارگران این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

دیدگاه‌ها