کد خبر : 1753041 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 20:40 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: سهمیه؟ به دیگران بستگی دارد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال حضور رد رقابت های اروپایی برای فصل بعد را دشوار می داند.

آرتتا: سهمیه؟ به دیگران بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز موفق شد در خانه نیوکاس با دو گل به برتری دست یابد، اما این تیم هنوز کاری بسیار دشواری برای کسب سهمیه لیگ اروپا برای فصل بعد دارد. میکل آرتتا، سرمربی جوان و اسپانیایی آرسنال در پایان دیدار با نیوکاسل در مورد این موضوع و البته انتقادات در مورد کم استفاده کردن از گابریل مارتینلی در ترکیب ثابت تیمش صحبت کرده است.

 

میکل آرتتا گفت: "من نمی دانم کسب سهمیه اروپایی ممکن است یا خیر. البته رسیدن به این هدف از نظر ریاضی امکان پذیر است، اما بدیهی است که شرایط از دست ما خارج شده و به عملکرد دیگر رقیبان بستگی دارد.

 

1590155

 

فکر می کنم همه بازیکنان واقعا خوب بازی کردند. گابی مارتینلی هر هفته در حال پیشرفت است و همه ما اعتقاد داریم او می تواند از همین هم بهتر بشود. مارتینلی عملکرد خوبی در سمت چپ داشت و سعی می کرد در پست شماره 9 نیز بازی کند. شما فقط ببینید که مارتینلی در دو هفته گذشته چقدر بازی کرده است.

 

بحث های عدم استفاده از یک بازیکن همیشه زمانی اتفاق می افتد که شما برنده نمی شوید. فکر می کنم گرانیت ژاکا نیز به او کمک کند. شک دارم که من گابی را خیلی بیشتر از همه شما دوست دارم.

 

 پیر امریک اوبامیانگ روز سه شنبه شرایط خیلی خوبی نداشته و فقط 10 دقیقه بازی کرد، اما خوشحالیم که امروز شرایط بهتری داشت و 78 دقیقه در ترکیب آرسنال قرار گرفت. کی ران تیرینی و الکساندر لاکازت هنوز در تمرینات اخیر آرسنال شرکت نکرده اند و بعید می دانم به زوی بتوانند در ترکیب تیم قرار بگیرند."

دیدگاه‌ها