کد خبر : 1753045 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 20:52 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

دایوت اوپامکانو:

خوشحالم که در بایرن هم با ناگلزمان همکاری می‌کنم

دایوت اوپامکانو، از این که می تواند فصل بعد دوباره با یولیان ناگلزمان همکاری داشته باشد ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالم که در بایرن هم با ناگلزمان همکاری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که به شکل رسمی مشخص شد دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی لایپزیش فصل آینده برای بایرن مونیخ توپ خواهد داد. اوپامکانو در فصول گذشته نمایش‌های درخشانی از خود ارائه داد و همین موضوع باعث شد که بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند اما نهایتاً این بایرن مونیخ بود که گوی سبقت را از رقبا ربود و مدافع فرانسوی را به خدمت گرفت.

 

اوپامکانو اکنون در مصاحبه ای پیرامون پیوستن به بایرن‌مونیخ می گوید: "من پیشنهاداتی از خارج از کشور داشتم اما خیلی سریع مطمئن شدم که می خواهم کارم را در آلمان و بوندسلیگا ادامه دهم. من اینجا، سطح بازی ها، هواداران و استادیوم ها را دوست دارم."

 

 

1543492

 

 

انتقال 42 میلیون یورویی به بایرن: " اینها اعدادی هستند که من خودم را درگیر آنها نمی کنم. من فقط به پیشرفت کردن علاقه مند هستم."

 

انتخاب یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی جدید بایرن و همکاری دوباره با او: " من در زمان پیوستن به بایرن نمی‌توانستم این اتفاق را پیش‌بینی کنم. البته این بسیار خوب است چرا که فلسفه و سبک بازی او را می دانم. با این وجود من مانند تمام بازیکنان دیگر از ابتدا شروع می کنم.

 

 

1597365

 

 

او مربی بزرگی است. من خوشحالم که دوباره با هم کار خواهیم کرد اما هنوز به فصل آینده فکر نمی کنیم. همه به این فصل فکر می کنیم. ما می خواهیم در مقابل دورتموند به پیروزی برسیم و جام حذفی را فتح کنیم."

دیدگاه‌ها