کد خبر : 1753070 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 23:51 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت PSG جذب لیونل مسی نیست

اخبار نشان می دهد لیونل مسی در بارسلونا می ماند و مشتری پر و پا قرصی ندارد.

اولویت PSG جذب لیونل مسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، هنوز قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا تمدید نشده و به نظر می رسد همه چیز به آخر فصل موکول شده است. اما بر خلاف سال گذشته ، باشگاه های متمول اروپایی امکان جذب لیونل مسی را ندارند و به همین دلیل شانس ماندن او در بارسلونا بیشتر شده است. خوان لاپورتا در هفته های اخیر تلاش زیادی برای راضی کردن کاپیتان تیمش در مسیر تمدید قرارداد داشته و احتمال رخ دادن این اتفاق بیشتر از همیشه است.

 

1594080

 

نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد جذب لیونل مسی در حال حاضر برای باشگاه فرانسوی اولویت نیست و در عوض آنها تمام تلاش خود را معطوف به تمدید قرارداد کیلیان امباپه کرده اند. قرارداد این ستاره جوان و فرانسوی در تابستان سال 2022 تمام می شود و پاری سن ژرمن ابتدا قصد دارد ماندن کیلیان امباپه را در پاریس قططعی سازد.

 

البته باشگاه فرانسوی اخیرا پیشنهادی دو ساله با گزینه تمدید برای سال سوم برای لیونل مسی ارسال کرده و در واقع پاری سن ژرمن تنها مشتری جدی این ستاره آرژانتینی محسوب می شود. بر خلاف تابستان سال گذشته، منچسترسیتی دیگر تمایل چندانی به خرید لیونل مسی ندارد و از این کورس خارج شده است. این در حالیست که بر خلاف اوایل فصل و البته بعد از ورود خوان لاپورتا، تمام شواهد مبنی بر توافق باشگاه بارسلونا با لیونل مسی برای تمدید قرارداد و ماندن بهترین گلزن تاریخ بلوگرانا برای فصول بعد در رختکن نوکمپ است.

دیدگاه‌ها