کد خبر : 1753144 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 11:48 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

در واکنش به قهرمانی اینتر؛

لوکاکو: این بهترین سال فوتبال من بود

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر، پس از قهرمانی این تیم در سری آ، اعتراف کرد که بهترین سال فوتبال خود را پشت سر گذاشته است.

لوکاکو: این بهترین سال فوتبال من بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر پس از تساوی آتالانتا برابر ساسولا در شب گذشته، قهرمان سری آ شد تابازیکنان و هواداران این تیم پیش از پایان فصل جشن قهرمانی را بر پا کنند.

لوکاکو نیز به کارناوال قهرمانی هواداران نراتزوری پیوست و با ماشین در سطح شهر حاضر شد و در حالی که پیراهن اینتر را از پنجره بیرون برده بود و تکان می داد همراه با هواداران حاضر در خیابان ها سرود قهرمانی را خواند و با آنها به شادمانی پرداخت.

لوکاکو که با دوستانش به جشن خیابانی اینتری ها پیوسته بود برای دقایقی طولانی همراهی خود با هواداران اینتر را به صورت لایو در شبکه های اجتماعی پخش کرد.

وقتی ماشین لوکاکو پشت چراغ قرمز متوقف شد، کودکی از هواداران اینتر از او پرسید که آیا واقعا خود لوکاکو است؟

 

1597547

 

مهاجم اینتر در این فصل در 41 بازی در تمام رقابت ها 27 گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است.

لوکاکو در اینستاگرام خود نوشت: "قهرمانان ایتالیا! از هم تیمی هایم، سرمربی و کارکنانش و از هیئت مدیره سپاسگزارم.

اما مهمتر از همه از هواداران. شما به ما قدرت ادامه تلاش را دادید! حمایت شما برای ما همه چیز است! رویا به واقعیت پیوست!"

 

1597549

 

لوکاکو درباره این قهرمانی در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت: "من برای همه هواداران اینتر در سراسر جهان به شدت خوشحالم، برای تیم، کارکنان، رییس باشگاه و همه...

این سالی فوق العاده برای ما بود. من واقعا به بازی کردن برای اینتر افتخار می کنم. دوست داشتم که بیرون بیایم و با مردم جشن بگیرم. به دوستانم گفتم این بهترین راه تجربه کردن این لحظه است... اینکه بیرون و در کنار هواداران باشی.

برای من و بسیاری از هم تیمی هایم این اولین عنوان قهرمانی در لیگ بود، به همین دلیل این لحظه ای بود که می خواستیم با آنها قسمت کنیم.

 

ستاره سابق اورتون و منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که آیا این بهترین فصل بازی او بوده است، گفت: "سال گذشته هم خوب بود اما بله، این بهترین سال فوتبال من بود. این فوق العاده است و امیدوارم که به همین شکل ادامه پیدا کند. می خواهم که از همه تشکر کنم. من واقعا خیلی خوشحالم."

 

دیدگاه‌ها