کد خبر : 1753166 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 13:46 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

پس از قهرمانی با اینتر؛

اشرف حکیمی: رئالی‌ها بودند که من را نخواستند

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی اینتر، از قهرمانی در سری آ به همراه نراتزوری بسیار خوشحال بود و فاش کرد که چرا یک سال پیش رئال مادرید را ترک کرده است.

اشرف حکیمی: رئالی‌ها بودند که من را نخواستند

به گزارش  "ورزش سه" اشرف حکیمی تابستان گذشته با قراردادی 40 میلیون یورویی از رئال مادرید به اینتر پیوست. او اکنون به همراه نراتزوری اولین قهرمانی خود در سری آ را جشن گرفته است.

حکیمی پس از فتح اسکودتو گفت: "بازی ساسولو و آتالانتا را تماشا کردم. این یک قهرمانی فوق العاده و قابل توجه برای من است. ما همه منتظر نتیجه بازی آتالانتا بودیم. فکر می کنم اولین فصل حضورم در ایتالیا بسیار مثبت بوده است."

 

1597594

 

ستاره ملی پوش مراکشی که با ال چیرینگیتو مصاحبه می کرد در پاسخ به این سوال که چرا رئال مادرید را ترک کرده است، گفت: "مردم می گفتند که من می خواستم بازیکن ثابت باشم، اما این درست نیست. مادرید خانه من بود و من واقعا دوست داشتم که بمانم. هر چند آنها تصمیم دیگری گرفتند.

احساس می کردم که برای وظیفه ام آماده ام اما آنها با مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا دست به گریبان بودند و مجبور شدم مادرید را ترک کنم."

 

1586032

 

حکیمی در پاسخ به این پرسش که آیا روزی به رئال مادرید باز خواهد گشت، افزود: "هیچکس با من تماس نگرفته است. آنها فصل پیش این شانس را داشتند که با من قرارداد ببندند اما تصمیم دیگری گرفتند."

 

 

دیدگاه‌ها