کد خبر : 1753182 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 14:15 | 20.5K بازدید | 5 دیدگاه

جوزپ پِدرِرول:

زیدان اخراج نمی شود حتی اگر رئال جام نبرد

مجری برنامه ال چیرینگیتو و از افراد نزدیک به رئیس رئال مادرید اطمینان دارد که جایگاه زیدان تضمین شده است.

 زیدان اخراج نمی شود حتی اگر رئال جام نبرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تابستان گذشته هیچ خریدی انجام نداد. مشکلات ناشی از پاندمی کرونا ضرر اقتصادی بزرگی به رئال مادرید زد و باشگاه تنها به فروش بازیکن بسنده کرد. زین الدین زیدان که رئال را قهرمان لالیگا کرده بود، همان مجموعه سال گذشته را در اختیار گرفت و شروع خوبی هم در فصل جاری نداشت. پس از اتمام نیم فصل اول، کمتر هوادار رئال تصور می کرد که به فاصله شش بازی تا پایان فصل، این تیم شانس مسلم قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان باشد.

 

 

1595736

 

 

رئال با دو امتیاز کمتر از اتلتیکو در رده دوم لالیگا قرار دارد و 4 بازی نیز تا پایان باقی مانده است. در لیگ قهرمانان نیز بازی رفت نیمه نهایی برابر چلسی را با تساوی 1-1 به اتمام رساند و چهارشنبه در لندن باید برای رسیدن به فینال تلاش کند. رئال می تواند در نهایت دبل کند، یک جام ببرد یا فصل را دست خالی به اتمام برساند.

 

در این باشگاه پایان بردن فصلی بدون جام، اغلب با اخراج مربی همراه بوده ولی جوزپ پدررول فرد نزدیک به فلورنتینو پرز رئیس رئال اطمینان دارد که زیدان تحت هیچ شرایطی برکنار نخواهد شد.

 

 

1597601

 

 

او شب گذشته در ال چیرینگیتو تاکید کرد که رئال مادرید سوای هر نتیجه ای به ادامه کار با زیدان فکر می کند و باشگاه پس از فصلی با 50 مصدومیت مختلف و غایبان فراوان در بسیاری از بازی ها، به خوبی ارزش کاری که زیدان تا به اینجا انجام داده را می داند اما مساله دیگر به خود زیدان بر می گردد؛ اینکه او نیز تمایل به ادامه کار خواهد داشت یا خیر؟

 زیدان در رئال یک اسطوره است و پرز هرگز او را اخراج نمی کند اما زیزو شاید در پایان فصل مثل بهار 2018 تصمیمی غیرمنتظره بگیرد و اعلام استعفا کند.

دیدگاه‌ها