کد خبر : 1753232 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:50 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

شکست النصر در جذب 2 بازیکن خارجی

رسانه های عربستانی خبر داده اند که باشگاه النصر در راه جذب 2 بازیکن خارجی ناکام بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه ها و مطبوعات عربستانی خبر داده اند که النصر برای تقویت خود در رقابت های آینده لیگ حرفه ای عربستان و همچنین لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال جذب دو بازیکن خارجی بود ولی در این راه ناکام بوده است.


پس از مصدومیت گونزالو مارتینز ملقب به پیتی مارتینز که گفته می شود به مدت 6 ماه از میادین به دور خواهد بود، مدیران النصر به فکر جذب یک بازیکن جانشین برای مارتینز بودند که در این راه ناکام بوده اند.


کلاودینهو هافبک میانی و 24 ساله ملقب به جادوگر برزیلی که در تیم ردبول براگانتینو برزیل عضویت دارد، مورد توجه النصر قرار گرفت. این بازیکن در 116 بازی که برای تیمش به میدان رفته، 32 بار موفق به گلزنی شد و 22 بار نیز پاس گل داد اما انتقال او به عربستان منتفی شد چرا که مقصد او اروپاست.

 

1597689

 

1597691


روزنامه MINUTO پرتغال در مطلبی عنوان کرد که چندین باشگاه در لیگ برتر انگلیس به دنبال جذب کلاودینهو هستند و علی رغم اینکه او از النصر و چند باشگاه پرتغالی پیشنهادات خوبی دریافت کرده ولی علاقه مند است تا فوتبالش را در لیگ جزیره ادامه دهد.


دیگر بازیکنی که مورد توجه النصر قرار گرفته بود، استیون برگویس هلندی است. از آنجایی که جدایی نورالدین آمرابات از النصر در این تابستان قطعی است، مدیران نصراوی در پی به خدمت گرفتن هافبک 29 ساله فاینورد بودند که در راه جذب این بازیکن نیز ناکام ماندند.

 

1597688

 

1597690


روزنامه هلندی تلگراف در خبری عنوان کرده است که برگویس قصد دارد در این تابستان از فاینورد جدا شود ولی مقصد او النصر نیست. این بازیکن که در این فصل و در 37 بازی موفق شد 19 گل برای تیمش به ثمر برساند و 14 بار نیز پاس گل داد، در انتهای فصل راهی دیگر غول فوتبال هلند یعنی آیندهوون خواهد شد.


بدین ترتیب برنامه های النصر برای جذب این دو بازیکن با شکست مواجه شده است. آنها باید به دنبال 2 جایگزین دیگر برای گونزالو مارتینز و نورالدین آمرابات باشند. النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تراکتور ایران برود.

دیدگاه‌ها