کد خبر : 1753233 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:54 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

قصد ندارم با جزییات حرف بزنم

فاضلی: سیف‌الله‌پور به من لطف دارد

سرمربی نساجی در نیم فصل اول معتقد است که این تیم از نظر کیفیت فنی مشکلی ندارد و به خاطر مسائل دیگر به مشکل برخورده است.

فاضلی: سیف‌الله‌پور به من لطف دارد 

به گزارش ورزش سه، ایزد سیف الله پور مدیرعامل نساجی مازندران طی مصاحبه‌ای صحبت‌هایی در خصوص وحید فاضلی که پیش از شروع فصل دستیار محمود فکری در نساجی مازندران بود و بعد از جدایی او تا هفته یازدهم از رقابت های لیگ برتر به عنوان سرمربی روی نیمکت نساجی بود انجام داده و ادعا کرده است که در زمان محمود فکری هم تمام تصمیمات به عهده فاضلی بوده و این موضوع باعث شده مربی فعلی پدیده و دستیار سید مهدی رحمتی واکنش کاملاً محترمانه ای به این قضیه نشان دهد: 

 

سیف الله پور لطف دارد و از من اسم می برد! 

 

در کل فلش بک زدن به گذشته کار حرفه ای نیست و بنده هم در این ۷,۸ سال فعالیتم به عنوان مربی در فوتبال و در تیم هایی که بودم هیچ مصاحبه‌ای در مورد تیم هایی که قبلا فعالیت کردم ، نداشتم و این موضوع حرفه ای نیست ولی به هر حال آقای سیف الله پور به بنده لطف دارد و هراز گاهی اسم من را می‌آورد و حتی در حال حاضر هم با توجه اردویمان در تهران و تمرین در ورزشگاه کارگران ، هر روز همدیگر را ملاقات می کنیم و فکر نمی کنم منظور ایشان چنین چیزی باشد و نظر خاصی در این رابطه ندارم.

 

سه بازیکنی که مورد رضایت همه است جذب شد 

 

در هر  حال زمانی که بنده سرمربی نساجی شدم عذر سه، چهار بازیکن را خواستم و سه بازیکن به نام های سعید بیگی، حسن نجفی و محمود قائدرحمتی که مبلغ قراردادشان روی هم کلا به یک میلیارد نمی رسید ،جذب شدند ولی شما ببینید که این سه بازیکن چه تاثیری روی عملکرد نساجی دارند. من مطمئنم هواداران، مدیریت و کادر فنی بعد از بنده هم از این سه بازیکن رضایت کامل دارند و در زمان قبل از سرمربیگری هم طبیعتا بنابر اقتضای کار دستیاری مشورت می دادم ولی تصمیم گیری قاعدتا با بنده نبود.

 

یک دروازه بان خواستم جذب نشد 

 

سیاست باشگاه به گونه‌ای بود که در هزینه ها صرفه جویی شود و بودجه تیم کمتر باشد و ما هم با علم به این موضوع به همراه کادر قبلی وارد نساجی شدیم و فقط بعد از اینکه من سرمربی شدم یک دروازه‌بان میخواستم که متاسفانه باشگاه نتوانست او را جذب کند و با روح الله باقری هم صحبت کردم که او بعدا تصمیم گرفت به سپاهان برود و بودجه بازیکنان تیم هم آن زمان در حدود ۱۰ میلیارد شد. به هر حال اگر شرایط ابتدای فصل باشگاه بهتر بود و درصد بیشتری از نفرات پارسال حفظ می شدند شرایط بهتری رقم برای نساجی می خورد‌. من در همین حد اشاره می کنم و دیگر بهتر است با جزییات بیشتری ادامه ندهم. 

 

دوست دارم نساجی در لیگ بماند 

 

 توصیه ام به دوستان این است که نگاهشان به آینده باشد و من هم قطعاً دوست دارم که تیم خوب نساجی در لیگ برتر بماند. امیدوارم که به حواشی دامن نزنیم و تمرکز بنده هم در حال حاضر روی تیم پدیده است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که عملکردمان در این تیم خوب باشد و برای تیم نساجی هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.
 

جلالی را امیری به نساجی نیاورد

 

لازم است به نکته ای اشاره کنم و آن هم این است اشاره شده آقای جلالی به تصمیم آقای امیری به نساجی آمده که فکر نمی کنم چنین موضوعی باشد چون آقای امیری زمانی که من سرمربی بودم در یک ماه پایانی کار من در باشگاه حضور نداشتند.

 

سطح فنی بازیکنان نساجی پایین نیست

 

اگر مشکل نساجی فقط بحث فنی بود در دوره بنده هفته های ابتدایی این تیم نتیجه نمی گرفت و جزو بالانشینان جدول قرار نمی گرفت و در حال حاضر در دوره آقای الهامی هم نساجی هفته های اول خوب نتیجه گرفته و این نشان می‌دهد سطح فنی بازیکنان نساجی آنچنان که به آن پرداخته می‌شود پایین نیست و  مشکل نساجی مربوط به مسائل دیگری می شود.

دیدگاه‌ها