کد خبر : 1753251 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 21:43 | 57.5K بازدید | 2 دیدگاه

وینگر رئال مادرید و رد پیشنهاد تیم رقیب

آاس مدعی شد لوکاس واسکز پیشنهاد اتلتیکو مادرید برای حضور در این تیم را رد کرده است.

وینگر رئال مادرید و رد پیشنهاد تیم رقیب

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز یکی از بازیکنان رئال مادرید محسوب می‌شود که آخرین هفته‌های قرارداد خود با این تیم را پشت سر می‌گذارد. وینگر اسپانیایی و ستاره مورد علاقه زین الدین زیدان تا 30 ژوئن با کهکشانی ها قرارداد دارد و وضعیت آینده او کاملاً مبهم است.

 

از طرفی در هفته‌های اخیر ابتدا گزارشها حاکی از آن بود که لوکاس واسکز و رئال مادرید برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده‌اند و باشگاه اسپانیایی حاضر نیست حقوق درخواستی این بازیکن را بپردازد و همین موضوع باعث شده که او در آستانه جدایی از پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا قرار بگیرد.

 

 

1589936

 

 

در روزهای گذشته نشریه آاس اسپانیا در گزارشی مدعی شد که در یک چرخش غیر منتظره لوکاس واسکز در آستانه تمدید قرارداد با کهکشانی‌ها قرار گرفته و پیشنهاد دستمزد سالیانه 5 میلیون یورویی رئال مادرید را قبول کرده است؛ موضوعی که البته هنوز به تایید نرسیده است.

 

در همین راستا آاس گزارش جدیدی در رابطه با وینگر اسپانیایی منتشر کرده و مدعی شده که این بازیکن پیشنهاد باشگاه رقیب یعنی اتلتیکومادرید را برای حضور در این تیم را رد و تاکید کرده که حاضر نیست برای آنها به میدان برود. همچنین آاس از میلان به عنوان مقصد احتمالی لوکاس در صورت ترک رئال نام برده است.

دیدگاه‌ها