کد خبر : 1753255 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 20:59 | 73.9K بازدید | 4 دیدگاه

ماریو گوتزه:

رویایم همبازی شدن با لیونل مسی است

ماریو گوتزه، هافبک آلمانی آیندهوون ابراز امیدواری کرد روزی در ترکیب بارسلونا بازی کند.

رویایم همبازی شدن با لیونل مسی است

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی در فینال جام جهانی 2014 باعث شد بسیاری ماریو گوتزه را یکی از بهترین بازیکنان جهان و از نامزدهای دریافت جوایز فردی در سال های پیش رو معرفی بکنند. اما در ادامه ماریو گوتزه دچار افت محسوسی شده و حالا شاهد حضور این بازیکن در آیندهوون هستیم. ماریو گوتزه در مصاحبه ای مدعی شد برای بازگشت به تیم ملی آلمان باید درخششی توام با ثبات داشته باشد.

 

ماریو گوتزه گفت: "ارائه فستیوالی از فوتبال مالکانه در ترکیب این تیم بارسلونا و در کنار لیونل مسی برای من یک رویا است. من می خواهم دوباره در لیگ قهرمانان بازی کنم."

 

1558595

 

البته ماریو گوتزه مدعی شد آماده است با آیندهوون برای بحث در مورد تمدید قرارداد خود تا بعد از سال 2022 نیز مذاکره بکند و تنها شرط او این است که راجر اشمیت، سرمربی باشگاه در آیندهوون باقی بماند. ماریو گوتزه در ادامه گفت: "اگر قرار به جدایی راجر اشمیت باشد من نگران می شوم. ما با آیندهوون توافق کرده ایم که برای توافق با یک پیشنهاد فوق العاده با هم مذاکره بکنیم.

 

احتمال بازگشت به تیم ملی آلمان؟ بهترین بازیکنان آلمان باید به تیم ملی دعوت شوند، در غیر این صورت موفقیت در برابر تیم های بزرگ دشوار خواهد بود. باید دید جانشین یوواخیم لوو چه خواهد کرد. اما بی تردید برای اینکه دوباره به تیم ملی آلمان دعوت شوم باید تداوم و ثبات داشته باشم."

دیدگاه‌ها