کد خبر : 1753258 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 21:24 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه بایرن مونیخ بعد از ناگلزمان چه کسی بود؟

اریک تن هاخ، سرمربی موفق آژاکس گزینه دوم بایرن مونیخ بعد از یولیان ناگلزمان بود.

گزینه بایرن مونیخ بعد از ناگلزمان چه کسی بود؟

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف انتظارات چند هفته قبل هانسی فلیک اعلام کرد بعد از حدود دو فصل فوق العاده روی نیمکت بایرن مونیخ، از این تیم جدا خواهد شد و از همان روز شایعاتی در مورد سرمربی بعدی این تیم شنیده شد. البته بایرن مونیخ خیلی زود با ناگلزمان به توافق رسید و پرونده این شایعات نیز بسته شد، اما باواریایی ها آلترناتیوی نیز برای این سرمربی جوان در نظر گرفته بودند.

 

1597715

 

در صورت عدم توافق با باشگاه لایپزیش برای جذب یولیان ناگلزمان در فصل، مدیران بایرن مونیخ در نظر داشتند برای انتقال اریک تن هاخ، سرمربی موفق آژاکس به تیم خود اقدام کنند. این قصد به قدری جدی بود که مدیران بایرن مونیخ اخیرا حتی به طور رسمی با آژاکس و تن هاخ تماس هم گرفته و شرایط همکاری با این سرمربی را جویا شده بودند. با این حال در پایان باشگاه موفق به توافق با ناگلزمان شده و سرمربی جوان و 33 ساله لایپزیش را جذب کرد. از سوی دیگر اریک تن هاخ نیز قرارداد خود را با باشگاه آژاکس تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد.

 

البته بعد از اخراج ژوزه مورینیو از تاتنهام نیز شایعات معطوف به احتمال حضور اریک تن هاخ روی نیمکت این تیم لندنی بود، اما تمدید قرارداد با آژاکس باعث از بین رفتن این شایعات شد. آژاکس دیروز  با اقتدار و با هدایت تن هاخ قهرمانی شماره 35 خود در تاریخ لیگ هلند را کسب کرد.

دیدگاه‌ها