کد خبر : 1753263 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 22:10 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

مارکو وراتی: بازی رفت 0-4 که نباخته ایم

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن کار صعود به فینال را خیلی دشوار نمی داند.

مارکو وراتی: بازی رفت 0-4 که نباخته ایم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار رفت علیرغم شروعی خوب در خانه خود در فرانسه با نتیجه 1-2 مقابل منچسترسیتی مغلوب شد تا کار دشواری برای صعود به فینال لیگ قهرمانان پیش روی خود ببیند. مارکو وراتی، هافبک خلاق پاری سن ژرمن در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور یافته و مدعی شد قدرت سیتی تنها معطوف به کوین دی بروین نیست.

 

مارکو وراتی گفت: "ما یک تیم فوق العاده در اختیار داریم و برای دیدار فردا شب باید آرام خونسرد بمانیم، زیرا در این مسابقه فرصت های گلزنی هم در اختیار خواهیم داشت. ما در بازی رفت 0-4 نباخته ایم و برای صعود به فینال نیازی به معجزه نیست. هر دو تیم می خواهند به فینال بروند و باید آرامش خود را حفظ کنیم. هر دقیقه و هر جزئیاتی در تعیین برنده دیدار فردا شب مهم خواهد بود.

 

1597719

 

می دانیم که بی تردید غلبه بر این سیتی و این دیدار دشوار است و مطمئنا صعود به فینال کار آسانی نخواهد بود. ما پیش از این در مقابل تیم های بزرگی مانند بایرن مونیخ و بارسلونا نیز شرایط دشواری را برای صعود تجربه کردیم و حالا آماده ایم همه کار در طول مسابقه فردا شب انجام دهیم تا به فینال برسیم.

 

رویارویی با کوین دی بروین؟ او بازیکنی بسیار قدرتمند و فوق العاده است. اما هنگامی که هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد، باید با بهترین بازیکنان روبرو شویم و قدرت سیتی فقط معطوف به دی بروین نیست. منچسترسیتی بازیکنان بزرگ دیگری هم در اختیار دارد. ما باید با تلاش تیمی کاری کنیم تا شرایط بازی فردا شب برای دی بروین دشوار شود."

دیدگاه‌ها