کد خبر : 1753292 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 09:50 | 41.1K بازدید | 16 دیدگاه

کدام دروازه بان از لیست آنتورپ خارج می شود؟

میله اسویلار، دروازه‌بان بلژیکی و 21 ساله بنفیکای پرتغال مورد توجه باشگاه آنتورپ قرار گرفته و برای رسانه های پرتغالی محرز شده که مذاکرات برای جذب این دروازه بان آغاز شده است.

کدام دروازه بان از لیست آنتورپ خارج می شود؟ 

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه بان جوان یک فصل دیگر با بنفیکا قرارداد دارد و به همین خاطر باشگاه آنتورپ برای جذب این دروازه بان باید با باشگاه بنفیکا مذاکره داشته باشد. همان طور که اشاره شد مذاکرات آغاز شده اما هنوز نتایج آن به طور رسمی فاش نشده است. این در حالی است که باشگاه آنتورپ سه دروازه بان در اختیار دارد. بویتز فرانسوی که پیش از حضور علیرضا بیرانوند مرد شماره یک باشگاه بود و از سویی دی وولف که در این اواخر حضور متعددی را در دروازه ی تیم آنتورپ تجربه کرد. نکته جالب این فصل حضور هر سه دروازه بان در ترکیب تیم آنتورپ بود. این باشگاه بلژیکی فصل را با بویتز فرانسوی شروع کرد. بعد از مصدومیت این دروازه بان نوبت به علیرضا بیرانوند رسید که حضور در درون دروازه آنتورپ را تجربه کند و حتی در بازی های اروپایی هم برای تیم به میدان رفت اما در یک تصمیم عجیب در هفته های پایانی بیشتر نوبت به دی وولف بلژیکی رسید تا درون دروازه این تیم قرار گیرد. 

 

در صورتی که حضور میله اسویلار در تیم آنتورپ قطعی شود آنوقت باشگاه باید یکی از دروازه بانان فعلی اش را کنار بگذارد که بدون شک با توجه به قراردادی که باشگاه با هر سه دروازه بان دارد این قطع همکاری باید به صورت توافقی باشد و شاید هم باشگاه یکی از سه دروازه بان فعلی خود را به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری انتقال دهد. 

 

آنتورپ در پایان مرحله گروهی لیگ برتر بلژیک با 60 امتیاز به عنوان دومی دست پیدا کرد و هم اکنون به همراه سه تیم برتر دیگر جدول یعنی بروژ (صدرنشین)، اندرلخت (تیم سوم) و گنک (تیم چهارم جدول) حضور در مرحله ی نهایی لیگ برتر بلژیک برای تعیین سهمیه ی کشور به منظور حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند.

دیدگاه‌ها