کد خبر : 1753295 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:25 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

شکست در برابر هوادار تنها یک اتفاق بود 

مدیر بادران: هدف اول و آخر ما صعود است

مدیر تیم بادران درآستانه دیدار حساس تیمش برابر فجرسپاسی در شیراز از بازیکنان تیمش تعریف و تمجید کرده و با امیدواری از این بازی حرف می زند.

مدیر بادران: هدف اول و آخر ما صعود است  

به گزارش "ورزش سه"، ایمان ابراهیمی با اشاره به بازی قبلی بادران برابر تیم هوادار می گوید: بچه های ما به رغم اشتباه داوری و 10 نفره شدن آن هم درشروع نیمه دوم خیلی دویدند و جنگیدند. در این بازی بسیار تلاش کردیم و همه دیدند که تا سوت پایان بازی دست از تلاش برنداشتیم اما شاید شانس هم به نوعی یار ما نبود. من معتقدم آن شکست 10 نفره برابر هوادار یک اتفاق بود و به شخصه به ادامه کار این تیم و بازیکنان جنگنده بادران ایمان و باور دارم. ما بازیکنان خوب و پرتلاشی داریم که می توانند در غیر ممکنی را ممکن کنند. مهره های تأثیر گذاری که اغلب آنها قابلیت بازی در لیگ برتر را دارند و به نظرم یک مقدار دچار بدشانسی شده اند.

 

مدیر تیم بادران به نکته جالبی اشاره کرده و می گوید: چند روز پیش جایی یک ضرب المثل ژاپنی می خواندم که جالب بود. ژاپنی ها می گویند اگر 7 بار زمین خوردی باید 8 مرتبه بلند شوی و ما هم در بادران چنین طرز تفکری داریم و درهمین فصل هم شاید باختیم و شکست خوردیم ولی قوی تر از قبل برخاستیم و حالا هم دوباره بلند خواهیم شد.

 

ابراهیمی درخصوص دیدار بعدی بادران برابر فجرسپاسی شیراز یادآور می شود: فوتبال شیراز را سال ها با برق و فجرسپاسی شناخته و می شناسیم. این شهر بازیکنان بزرگی از جمله برادران پیروانی، داریوش یزدانی، غلامرضا رضایی، مهرزاد معدنچی، سیاوش یزدانی، ستارزارع و... را به فوتبال ایران معرفی کرده است. فجرسپاسی هم درسال های گذشته تیم سازنده ای بود که امثال علی سامره، فراز فاطمی،علی انصاریان فقید، هاشم بیک زاده، سوشا مکانی ...و سید مهدی رحمتی را به تیم ملی ایران تحویل داد و تیمی قابل احترام است. فجرسپاسی امسال هم تیم خوبی است که از جمله مدعیان است اما خیلی حیف است که این شهر فوتبال خیر یک زمین مناسب برای مسابقه نداردنداشتن زمین مناسب در این سال ها به ضرر فوتبال شیراز هم بوده که از قدیم الایام فوتبال زیبا و روی زمینی بازی می کردند اما چند سالی می شود با این مشکل بزرگ مواجه شده اند. به هر حال با تمام مشکلات موجود می دانیم بازی سنگینی پیش روی ماست و باید به مصاف فجرسپاسی مدعی برویم اما باز هم تأکید می کنم به بازیکنان غیرتمند بادران بسیار باور و ایمان دارم و مطمئن هستم با دست پُر از شیراز به تهران باز خواهیم گشت.هدف اول و آخر تیم ما در فصل جاری صعود است. برای رسیدن به این هدف تا آخرین روز مسابقات می جنگیم و تحت هیچ شرایطی پا پس نخواهیم کشید. بازیکنانی هم داریم که توانایی هرکاری دارند و درهمین فصل هم نشان داده اند بازی داخل و خارج از خانه برای آنها فرقی ندارد چون می خواهند لیگ برتری شوند. 

 

ابراهیمی در پایان ضمن تشکر فریدون قربانیان، مالک باشگاه بادران می گوید: فوتبال ایران باید قدردان امثال قربانیان و همه کسانی باشد که دراین شرایط اقتصادی از جیب شخصی و صرفا به خاطر عشق و علاقه به ورزش و خدمت به جوانان کشور هزینه می کنند. نباید افرادی نظیر قربانیان را دلسرد کرد و باید به آنها برای تیمداری و ادامه فعالیت در عرصه فوتبال و ورزش دلگرمی داد. ایشان زحمات زیادی برای تیم بادران کشیده و می کشد و انشالله بتوانیم با ارائه بازی ها و نتایج خوب و صد البته صعود به لیگ برتر زحمات مالک تیم را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها