کد خبر : 1753359 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:17 | 27K بازدید | 6 دیدگاه

سیامک نعمتی و انتقال دائم به پست دفاع راست؟

سیامک نعمتی، یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود.

سیامک نعمتی و انتقال دائم به پست دفاع راست؟

به گزارش "ورزش سه"، این سومین دوره لیگ قهرمانان آسیا بود که سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست در ترکیب پرسپولیس نقش آفرینی کرد. نعمتی سال ۲۰۱۸ در بازی رفت نیمه نهایی مقابل السد به عنوان دفاع راست بازی کرد و در روز سکونشینی برانکو به دلیل محرومیت، عملکرد مطلوبی را ارائه داد و از پس کنترل اکرم عفیف به خوبی برآمد.

 

در فصل ۲۰۲۰ نیز یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت که در دوحه، نعمتی را به سمت راست خط دفاعی منتقل کند و در چند بازی از او بهره ببرد. این تصمیم گل‌محمدی جواب داد و شماره ۸۸ پرسپولیس دوباره درخشید و در بازگشت به لیگ برتر نیز چند بازی را به عنوان مدافع راست پشت سر گذاشت تا این که ناکامی عبدی در گلزنی، زوج امیری - عالیشاه را در خط حمله پدید آورد و نعمتی هم به پست تخصصی اش بازگشت.

 

 

 

1597904

 

او دوباره در فصل ۲۰۲۱ به عنوان مدافع راست در لیگ قهرمانان نقش آفرینی کرد و ۵ بازی انجام داد و با سپری کردن روزهای بسیار خوب، به پایتخت بازگشت. پاس گل زیبای او به شهریار مغانلو، سند کامبک پرسپولیس مقابل الریان را امضا کرد و در ادامه هم نعمتی موثر نشان داد.

 

حالا در شرایطی که پرسپولیس دو بازی حساس مقابل استقلال و سپاهان را در پیش دارد، باید دید که سرمربی سرخپوشان چه تصمیمی درباره نعمتی خواهد گرفت و او را در چه پستی قرار خواهد داد. تمرینات پرسپولیس از فردا آغاز خواهند شد و احتمالا یحیی تصمیمش برای سمت راست خط دفاعی را می‌گیرد.

دیدگاه‌ها