کد خبر : 1753400 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 22:12 | 75.3K بازدید | 7 دیدگاه

لیونل مسی از سد روماریو هم گذشت

لیونل مسی، کاپیتان 33 ساله بارسلونا حالا در رتبه چهارم بهترین گلزنان تاریخ فوتبال جای گرفته است.

لیونل مسی از سد روماریو هم گذشت

به گزارش "ورزش سه"، مسی در مسیر تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال است. لیونل مسی در جدول بهترین گلزنان تاریخ با 741 گل رسمی از روماریو پیشی گرفته و در رده چهارم قرار گرفته است. در حال حاضر بالاتر از او کریستیانو رونالدو، جوزف بیکان و پله قرار دارند. روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و ستاره سابق بارسلونا 740 بار موفق به گلزنی شده بود و مسی این هفته با درخشش برابر والنسیا از رکورد او پیشی گرفت. لیونل مسی تا به حال 670 گل برای بارسلونا و 71 گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است.

 

1597483

 

هدف بعدی این ستاره 33 ساله رسیدن به رکورد 762 گل جوزف پیکان و پله خواهد بود و بعید است فصل بعد این اتفاق رخ ندهد. لیونل مسی برای تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال به 21 گل دیگر نیاز دارد و کارنامه او در سال های اخیر نشان داده زدن این تعداد گل در طول یک فصل برای مسی کاری عادی است.

 

اما در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ شاهد حضور کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس با 775 گل هستیم. اما مسئله اینجاست که رونالدو نیز همانند مسی هنوز بازی می کند و او نیز شانس افزایش تعداد گل های خود را در سال های پیش رو دارد. البته ستاره پرتغالی دو سال از مسی بزرگ تر است و شاید کاپیتان بارسلونا فرصت بیشتری برای افزایش گل های خود و در نهایت تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال داشته باشد.

دیدگاه‌ها