کد خبر : 1753435 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:52 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت کاوه رضایی به شارلروآ قطعی می شود

تلاش های باشگاه شارلروآ برای خرید کاوه رضایی از تیم بروژ ادامه دارد و به زودی رضایتنامه قطعی این بازیکن برای حضور در تیم فعلی اش صادر خواهد شد.

بازگشت کاوه رضایی به شارلروآ قطعی می شود 

به گزارش "ورزش سه"، شارلروآ که مدیریت آن بر عهده بیات رییس فدراسیون فوتبال بلژیک است درخواست خرید دو بازیکن از تیم بروژ داشته است. یکی کاوه رضایی و دیگری نیکولاس پنتیو. کاوه رضایی در دو فصل اخیر به صورت قرضی برای تیم فعلی اش بازی کرده و یک فصل دیگر با بروژ قرارداد دارد و باید به این تیم برگردد. اما واقعیت این است که باشگاه بروژ اعلام کرده برنامه ای در فصل جدی برای حفظ کاوه رضایی ندارد و در تلاش است تا حضور قطعی او را در یک تیم نهایی کند و به نظر می رسد این تیم شارلروآ باشد. تیمی که کاوه رضایی در آن مطرح شد و بعد از ناکامی در بروژ به آنجا برگشت و درخشش خود را در لیگ برتر بلژیک تکرار کرد. 

 

کاوه رضایی بعد از درخشش در ترکیب شارلروآ با مبلع 5 میلیون یورو از سوی بروژ خریداری شد اما مصدومیت این بازیکن مانع از تکرار درخشش او در لیگ برتر بلژیک شد. هر چند بعداز رفع ممصدومیت اگر بهایی که به دیگر مهاجمان بروژ داده می شد به کاوه رضایی داده می شد این بازیکن می توانست شایستگی های خود را به معرض نمایش بگذارد. اما به نظر می رسد انتقاد تماشاگران بروژ از خرید کاوه رضایی با مبلغ ذکر شده سران بروژ را به این مسئله وادار کرد که کاوه رضایی به عنوان بازیکن قرضی به تیم شارلروآ برگردد. در خصوص اینکه کاوه رضایی با چه مبلغی به تیم سابقش بر می گردد خبری رسانه ای نشده است. اما سران دو باشگاه ارتباط خوبی با هم دارند. شاید باشگاه شارلروآ در قابل بخدمت گیری دوباره کاوه رضایی تبادل بازیکن هم با بروژ داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها