کد خبر : 1753502 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:49 | 33K بازدید | 2 دیدگاه

برنامه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان

ماجرای تمدید قرارداد کنعانی زادگان و نوراللهی

در نشست خبری امروز در باشگاه پرسپولیس که ابراهیم شکوری به توضیح مسائل مختلف این باشگاه پرداخت، موضوع مربوط به تمدید قرارداد نیز با توضیح معاون اجرایی باشگاه همراه شد.

ماجرای تمدید قرارداد کنعانی زادگان و نوراللهی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس هنوز با برخی بازیکنان خود برای تمدید قرارداد به توافق دست نیافته است و در این زمینه ابراهیم شکوری به توضیح شرایط این موضوع حساس پرداخت.

 

طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی به لیگ ستارگان قطر شدت یافته است. موضوعی که هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است. ابراهیم شکوری در بخشی از نشست خبری خود در باشگاه پرسپولیس امروز به این موضوع نیز پاسخ داده است: باشگاه پرسپولیس برای اولین بار بود که در این مدت بحث نقل و انتقالاتی صورت گرفته، هم به صورت مکتوب و هم شفاهی با بازیکنان ارتباط برقرار کرد و درخواست حضور در باشگاه برای مذاکره را داشت.

 

وی ادامه داد: بنده 21 روز در کشور هندوستان و چند روزی هم در تهران و قرنطینه کنار آنها حضور و صحبت هایی داشتم. خواسته ما و کادرفنی این است که تمامی بازیکنان حضور پیدا کنند برای تمدید قرارداد. نباید فراموش کنیم که بازیکنان ما در تیم فینالیست آسیا حضور داشتند و اکنون هم مدعی حضور در لیگ هستند. اینکه پیشنهاد داشته باشند چیز طبیعی است. رقم پیشنهادی که از کشورهای عربی دارند نجومی است اما توقع داریم با عرقی که به تیم دارند تمدید کنند.

 

دیدگاه‌ها