کد خبر : 1753511 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:58 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری:هیچ نامه‌ای برای توقیف ساختمان نداریم

باشگاه پرسپولیس نیز به شکل ناخواسته وارد ماجرای مارک ویلموتس، فدراسیون فوتبال و شرکت شستا شده است.

شکوری:هیچ نامه‌ای برای توقیف ساختمان نداریم

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ماجرای قطع همکاری مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران اکنون پایان این همکاری هم با جنجال‌های بزرگی همراه شده است.

 

در این زمینه طی روزهای اخیر بار دیگر پای باشگاه پرسپولیس و البته ساختمان این باشگاه به میان آمده است و گفته می‌شود که شستا بابت مطالبات خود از فدراسیون فوتبال، سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را نیز به نام خود کرده است. موضوعی که البته ساعاتی قبل از سوی شستا رد شد اما باشگاه پرسپولیس و معاون اجرایی آن به توضیح این اتفاق پرداخت:


راهکار باشگاه پرسپولیس برای فرار از شستا و بدهی ویلموتس به چه شکل خواهد بود و آیا باشگاه برنامه ای برای اینکه حتی در صورت تحقق این موضوع نگران کننده، برای خرید دنگ ساختمان باشگاه برای از دست نرفتن آن خواهد داشت؟ پاسخ ابراهیمی شکوری در این خصوص به این شکل بوده است:این هم مواردی است که آقای حسین پور به عنوان معاون حقوقی توضیح خواهد داد.


وی ادامه داد: اگر ابراهیم شکوری اینجا هست و اگر تیم مدیریتی و پرسنل در این ساختمان حضور دارند ما نماینده 40 میلیون هوادار هستیم. به هیچ عنوان از حق هواداران عزیز خودمان کوتاه نخواهیم آمد و نمی گذاریم. سوالات متعددی از شستا و فدراسیون فوتبال خواهیم داشت. هیچ نامه ای از سوی فدراسیون و مرجع قضایی و شستا نداشته ایم.

دیدگاه‌ها