کد خبر : 1753577 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:49 | 45.8K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی؛ سند فدراسیون به نام شستا خورد (عکس)

این تصویر سندی است که طی آن ساختمان فدراسیون فوتبال به شستا انتقال یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، بنا بر آنچه که دیروز و امروز در رسانه‌ها خوانده‎‌اید، شرکت شستا (سازمان سرمایه گذاری تامین اجتماعی) با احاله شکایت خود از فدراسیون فوتبال برای بازپس گیری مبلغ دو میلیون یورو که از سوی شرکت پتروشیمی فناوران از شرکت های زیرمجموعه این هولدینگ به فدراسیون فوتبال پرداخت شده بود و به طول انجامیدن فرایند بازپرداخت به دنبال ضبط اموال فدراسیون فوتبال که ظاهرا در 24 ساعت گذشته موفق به این کار شده است و حالا طبق این تصویر که تسنیم آن را منتشر کرده که مشخص شد که ساختمان شش طبقه فدراسیون فوتبال در خیابان شیخ بهایی به شستا منتقل شده است.

 

درباره این حکم و تصمیمی که برای این ساختمان گرفته شده و مبلغ طلب و همچنین ارزش ساختمان ابهامات زیادی وجود دارد که شاید دخالت افرادی از بالای نظام بتواند این مساله را روشن و حل کند. اما ظاهرا اختلاف نظر جدی طرفین مبنی بر میزان پولی که باید به شستا پس داده شود، در حدی است که باعث شده شاکی تا پایان راه را برود.

 

یکی از مسائل عجیب این پرونده عدم شکایت فدراسیون در دادگاه تجدید نظر به دلیل هزینه دو میلیاردی درخواست تجدیدنظر است که فدراسیون قبلی از شرایط پرداخت آن دور بوده و بنابراین دادگاه بدوی به رای نهایی رسیده است.

 

با توجه به شرایطی که امروز در رسانه ها به وجود آمده و اطلاع رسانی کامل در رابطه با این پرونده، امید اندکی وجود دارد که با پادرمیانی وزیر رفاه یا مقامات عالی رتبه قوه قضاییه این رای شکل دیگری پیدا کند و موضوع دو میلیون دلار طور دیگری حل شود.

 

 

1598211

 

1598212

 

1598213

دیدگاه‌ها