کد خبر : 1753608 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 01:25 | 31.1K بازدید | 38 دیدگاه

توخل باز هم به فینال رسید

چلسی 2-0 رئال: فینال 2021 با تم تمام آبی

چلسی با پیروزی 2-0 مقابل رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، حریف منچسترسیتی در دیدار نهایی شد.

چلسی 2-0 رئال: فینال 2021 با تم تمام آبی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که در دیدار رفت مقابل رئال به تساوی 1-1 رضایت داده بودند، در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های تیمو ورنر و میسون مونت به پیروزی رسیدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. تا اینکه در دقیقه 10، تونی کروس با یک شوت محکم دروازه چلسی را تهدید کرد اما ادوارد مندی با یک واکنش به موقع، توپ را دفع کرد.

دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان چلسی بود که اولین خط جدی را روی دروازه رئال ایجاد کنند اما کورتوا هم با واکنش به موقع، ضربه دیدنی آنتونیو رودیگر را با مشت دور کرد.

در ادامه این بازیکنان چلسی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 18، روی ارسال بن چیلول از سمت چپ، این تیمو ورنر بود که دروازه رئال را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

پس از این بار دیگر بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 26، کریم بنزما می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما او که با یک چرخش دیدنی، ضربه اش را از پشت محوطه جریمه زد اما مندی با یک شیرجه سریع توپ را به کرنر فرستاد.

دو دقیقه بعد این چلسی بود که به گل رسید. این انگولو کانته بود که با یک پاس دیدنی، کای هاورتز را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه فنی ستاره آلمانی به تیر دروازه برخورد کرد ولی ورنر با حضور به موقع، توپ برگشتی را به راحتی وارد دروازه کرد و چلسی را پیش انداخت.

 

1598283

 

بعد از این گل رئالی ها پیش کشیدند و در دقیقه 35، روی ارسال خوب مودریچ، باز هم بنزما بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه سر او را مندی از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و تیم میزبان با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47 چیزی نمانده بود که کای هاورتز اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه سر او به تیر دروازه رئال برخورد کرد.

برتری آبی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 53، مونت روی همکاری با ورنر صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه رئال به بیرون رفت. شش دقیقه بعد نوبت مونت بود که برای هاورتز موقعیت سازی کند و این ستاره آلمانی در موقعیت تک به تک با کورتوا قرار بگیرد اما دروازه بان رئال به خوبی ایستادگی کرد و با پا مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه رئالی  ها تا اندازه ای پیش کشیدند و در دقیقه 64 ادن هازارد می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه او را مندی به خوبی دفع کرد.

 

1598282

 

1598281

 

پس از آن بار دیگر بازیکنان چلسی بر بازی مسلط شدند و هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار این تیم افزایش پیدا می کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 85، این تیم به گل دوم رسید. توپگیری کانته در مرکز زمین و پاس او، هاورتز را درون محوطه جریمه رئال صاحب توپ کرد و پاس او به مقابل دروازه را مونت با یک ضربه محکم به طاق دروازه رئال کوبید.

در دقایق باقی مانده بازیکنان میزبان به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و در نهایت بازی نتیجه 2-0 به پایان رسید تا چلسی با برتری 3-1 در مجموع دو دیدار، حریف منچسترسیتی در دیدار فینال شود.  

دیدگاه‌ها