کد خبر : 1753674 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 14:45 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

تایید رسمی حکم دستیاران ویلموتس

آوار مهیب تازه بر سر فدراسیون و فوتبال

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال با تایید حکم محکومیت دستیاران سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تقاضای گراند حکم از فیفا داریم تا با استناد به آن تصمیم گیری و اعتراض کنیم.

آوار مهیب تازه بر سر فدراسیون و فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، بدهی سنگین فدراسیون فوتبال ایران به مارک ویلموتس به همراه حواشی مربوط به شرکت شستا، حضور کوتاه این مربی در فوتبال ایران را به یکی از گران ترین حضورهای تاریخ تبدیل کرده است. در کنار این اتفاقات، خبر جدیدی در خصوص یک محکومیت دیگر نیز منتشر شده است؛ بر این اساس و با حکم فیفا فدراسیون فوتبال به پرداخت یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به دستیاران مارک ویلموتس محکوم شد.

 

غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال با تایید این محکومیت، گفت: بله حکم به فدراسیون فوتبال رسیده و آن را تایید می‌کنم. حکم صادر شده و ما تقاضای گراند حکم را از فیفا کرده‌ایم و با وصول آن، در مورد اعتراض به آن حکم به دیوان حکمیت ورزشی تصمیم گیری خواهیم کرد. 

 

وی ادامه داد: اعتراض ما به محکومیت پرونده مارک ویلموتس به دادگاه حکمیت ورزش رفته و روزهای چهارم و ئنجم تیرماه سال جاری این دادگاه برگزار خواهد شد تا تکلیف آن پرونده نیز مشخص شود.

 

گفتنی است که مارک ویلموتس و دستیارانش در زمان ریاست مهدی تاج با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد بسته و کمتر از ۶ ماه در راس تیم ملی فوتبال ایران حضور داشتند. افزون بر محکومیت فیفا طلب مطالبات این مربی موجب شد تا شستا ساختمان فدراسیون فوتبال را نیز به نام خود سند بزند. پیش از این شستا بخشی از قرارداد ارزی مربی بلژیکی را پرداخته که فدراسیون فوتبال در پرداخت آن ناتوان بود.

دیدگاه‌ها