کد خبر : 1753754 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 01:36 | 32.6K بازدید | 7 دیدگاه

آرسنال 0-0 ویارئال: فینال لیگ اروپا تمام انگلیسی نشد

آرسنال در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل ویارئال با تساوی 0-0 متوقف شد و از رسیدن به دیدار نهایی باز ماند.

آرسنال 0-0 ویارئال: فینال لیگ اروپا تمام انگلیسی نشد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که در دیدار رفت در خانه ویارئال 2-1 شکست خورده بودند، در دیدار امشب نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل برسند و از رسیدن به دیدار نهایی بازماندند.

ویارئال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4، روی پاس فرانسیس کوکلن، این چوکووئزه بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه پای چپ او را برند لنو به بیرون فرستاد.

پس از آن بازیکنان آرسنال بازی را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. تا اینکه در دقیقه 26، توپ در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه ویارئال به اوبامیانگ رسید و ضربه والی او به برخورد به تیر عمودی دروازه حریف به بیرون رفت.

 

1598532

 

حملات آرسنالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 39، روی پاس اسمیت-رو، باز هم اوبامیانگ صاحب موقعیت شد اما ضربه او علی رغم اینکه در ابتدا از دستان رویی رها شد و از بین پاهای او عبور کرد اما در نهایت دروازه ویارئال موفق به مهار آن شد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان خواهد رسید.

در نیمه دوم آرسنال شروع بهتری داشت و در دقیقه 48، روی حرکت کیه‌ران تی‌یرنی، این نیکلاس پپه بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه ویارئال به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد، روی ارسال هکتور بیرین و اشتباه رویی در دفع توپ، این اسمیت- رو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از فاصله ای نزدیک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در مقابل، در دقیقه 53، روی اشتباه توماس پارتی، آلکاسر با یک پاس خوب، مورنو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که لنو حضور داشت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 71، روی یک ضربه آزاد، راب هولدینگ می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او هم از بالای دروازه به بیرون رفت. سه دقیقه بعد، روی ارسال پپه، بار دیگر هولدینگ ضربه موقعیت شد اما این بار هم ضربه سر او از کنار دروازه ویارئال به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

 

1598533

 

بهترین موقعیت آرسنالی ها در دقیقه 79 رقم خورد، زمانی که روی یک ضدحمله، اوبامیانگ می توانست گل برتری توپچی ها را به ثمر برساند اما ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت توپ توسط رائول آلبیول دفع شد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و ویارئال به لطف پیروزی دیدار رفت راهی فینال شد.

دیدگاه‌ها