کد خبر : 1753823 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 15:27 | 18.1K بازدید | 4 دیدگاه

بازی به بازی پیش می رویم

سیمئونه: طلسم نوکمپ؟ همیشه یک اولین‌بار وجود دارد

دیه گو سیمئونه هرگز به عنوان مربی در نوکمپ بر بارسا پیروز نشده و فردا در تلاش برای شکستن این طلسم است.

سیمئونه: طلسم نوکمپ؟ همیشه یک اولین‌بار وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، فردا در حساس ترین بازی هفته 35 لالیگا اتلتیکو در نوکمپ میهمان بارسلوناست. تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه با 76 امتیاز صدرنشین است و بارسا با دو امتیاز کمتر در رده سوم قرار دارد.

هر نتیجه ای غیر از برتری اتلتیکو، در نهایت ممکن است به قیمت از دست رفتن صدر تمام شود. اتلتیکو سال 2014 در بازی پایانی لالیگا توانست یک تساوی 1-1 از بارسا بگیرد و قهرمان شود و جالب اینکه دیه گو سیمئونه هرگز نتوانسته در نوکمپ بر بارسا پیروز شود.

 

 

1595123

 

 

سرمربی آرژانتینی در نشست خبری بازی با بارسا گفت:« برابر تیمی بازی داریم که در ماه های اخیر توانست فاصله امتیازی اش با ما را بسیار کاهش دهد. تیم خوبی که مربی بزرگی هم دارد و بسیار هم خوب کار کرده است. رونالد کومان توانسته بارسا را متحول کند.»

 

مارکوس یورنته و لوئیس سوارز:« فصلی که پشت سر گذاشته اند عالی بوده و آمار، بیانگر همه چیز است. هر دو برای ما بازیکنان مهمی هستند. سوارز تاریخچه ای بزرگ و پرافتخار دارد و هر چیزی که از او توقع می رفت را برآورده کرده است. یورنته نیز بهترین فصل فوتبالی اش را پشت سر می گذارد.»

 

غیبت کومان روی نیمکت به دلیل محرومیت:« از نظر من این یک امتیاز برای ما نیست.»

 

 

1584175

 

 

سوارز به عنوان هافبک پنجم:« ایده های مشخصی برای این بازی دارم. برخی مواقع ایده ها مثبت بوده و برخی مواقع جواب نداده اند. هدف این است که بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.»

 

کلید قهرمانی:« تیمی که از لحاظ ذهنی بتواند بهتر کار کند، قهرمان می شود.»

 

 

1590148

 

 

خاطره سال 2014:« مقایسه ای در کار نیست و هیچ شباهتی نمی بینم. هفت سال پیش، بازی پایانی فصل بود و قهرمان شدیم ولی فردا حتی اگر ببریم هم سه بازی دیگر پیش رو خواهیم داشت. بازی به بازی پیش می رویم.»

 

عدم پیروزی در نوکمپ:« همیشه برای هر چیزی یک اولین بار وجود دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها