کد خبر : 1753852 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 18:08 | 80.6K بازدید | 28 دیدگاه

آخرین خبر از محرومان و مصدومان پرسپولیس و سپاهان

علاوه بر محمدنژادمهدی، به نظر می رسد شایان مصلح و محمدرضا خلعتبری هم شرایط مناسبی برای همراهی طلایی پوشان مقابل پرسپولیس ندارند.

آخرین خبر از محرومان و مصدومان پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم رقابت های لیگ بیستم روز یکشنبه از ساعت 20:25 دقیقه به میزبانی ورزشگاه نقش جهان میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار خواهد شد؛ جایی که تیم میزبان شاید سه بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.


محمد نژادمهدی غایب قطعی طلایی پوشان در این مسابقه خواهد بود. این مدافع میانی که شرایط خوبی با عزت پورقاز در قلب خط دفاعی سپاهان ایجاد کرده بود، در مصاف با نساجی مازندران با کارت قرمز داور مواجه شد و در حساس ترین بازی فصل به همین دلیل حضور ندارد.


دیگر بازیکنی که در رابطه با حضورش در مقابل پرسپولیس ابهام وجود دارد، محمدرضا خلعتبری است. این بازیکن در تمرینات با مصدومیت از ناحیه زانو روبرو شده و پس از بررسی ای که پزشکان روی عکس MRI او خواهند داشت، در رابطه با حضور یا عدم حضورش تصمیم خواهند گرفت.


درنهایت شایان مصلح شاید دیگر غایب تیم محرم نویدکیا در این مسابقه باشد که دو سه روزی با علائم مشکوک به کرونا در خانه قرنطینه شده و به زودی تست خواهد داد تا مشخص شود شرایط او چطور خواهد بود.


پرسپولیسی ها اما در این مسابقه محرومی ندارند ولی هنوز شرایط سیدجلال حسینی برای حضور در این مسابقه کاملا مشخص نیست و دو هافبک دیگر سرخپوشان یعنی احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا به تازگی به تمرینات اضافه شده اند و شاید یحیی در مورد آنها ریسک نکند.

دیدگاه‌ها