کد خبر : 1753871 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:23 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدال با تیم‌های سابق؛

بارسا-اتلتیکو؛ دوئل شخصی گریزمان و سوارز در نوکمپ

آنتوان گریزمان، ستاره بارسلونا، و لوییس سوارز، مهاجم اتلتیکو مادرید، در حالی پا به دیدار حساس فردا می گذارند که هر دو در این فصل 19 گل برای تیم خود به ثمر رسانده اند.

بارسا-اتلتیکو؛ دوئل شخصی گریزمان و سوارز در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید است و نتیجه این دیدار تاثیری عظیم در نبرد بر سر قهرمانی دارد. آنتوان گریزمان و لویس سوارز که هر دو امیدوارند بتوانند در این مسابقه برای تیم هایشان گل بزنند، تا این مقطع از فصل با 19 گل زده با یکدیگر برابرند.

گریزمان و سوارز با موقعیتی غیرمعمول رو به رو خواهند بود که در آن روز شنبه هر کدام برابر تیم سابقش بازی خواهد کرد و جالب اینکه هر دو ستاره بهترین روزهایشان در فوتبال را در تیم حریف پشت سر گذاشته اند تا تیمی که الان پیراهن آن را به تن دارند.

 

1598762

 

گریزمان پنجمین گلزن برتر در تاریخ اتلتیکو مادرید است و سوارز نیز در لیست برترین گلزنان بارسا در رده سوم قرار دارد.

هر دو بازیکن در این فصل 19 گل به ثمر رسانده اند و یک گل از هر کدام از آنها در بازی فردا می تواند در تعین سرنوشت قهرمانی این فصل نقشی تعیین کننده داشته باشد.

 

1598764

 

نکته قابل توجه دیگر اینکه تمام 19 گل سوارز در لالیگا به ثمر رسیده است اما ستاره فرانسوی 12 گل در لالیگا زده، دو گل در چمپیونزلیگ، دو گل در سوپرکاپ اسپانیا و سه گل در کوپا دل ری.

گل های گریزمان در طول 47 مسابقه به ثمر رسیده است و سوارز در 34 مسابقه ای که به زمین رفته توانسته 19 گل برای اتلتیکو بزند.

با این وجود در مقایسه این دو امید گلزنی بارسا و اتلتیکو، گریزمان وضع بهتری دارد چرا که در هفته های اخیر موفق به گلزنی شده و در مقابل سوارز به دلیل مصدومیت از ترکیب روخی بلانکو دور بوده و از زمان بازگشتش هم موفق به گلزنی نشده است.

 

 

دیدگاه‌ها