کد خبر : 1753936 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:46 | 44.4K بازدید | 6 دیدگاه

سیمون کیائر:

رونالدو به یک دلیل همیشه در اوج است

سیمون کیائر، مدافع باتجربه میلان به تمجید از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس پرداخته است.

رونالدو به یک دلیل همیشه در اوج است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دیدار حساسی بین دو تیم یوونتوس و میلان برگزار می شود که نتیجه این دیدار نقش مهمی در رقم خوردن سرنوشت این دو تیم بزرگ و احتمال راهیابی به لیگ قهرمانان خواهد داشت. سیمون کیائر مدعی شد کریستیانو رونالدو حتی اگر در طول 90 دقیقه خیلی هم در جریان مسابقه نقش آفرینی نکند، باز هم هر لحظه به دنبال باز کردن دروازه حریفان خواهد بود.

 

1597382

 

سیمون کیائر گفت: "اولین بار 11 یا 12 سال پیش برابر رونالدو بازی کردم و همیشه بازی در برابر او بسیار خوشایند بوده است. رونالدو نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده، اما همیشه یک قهرمان بوده و نیازی به بحث در این رابطه نیست. رونالدو برای گلزنی زندگی می کند و ممکن است در یک مسابقه خیلی در جریان بازی نباشد، اما اگر حتی یک فرصت هم در طول 90 دقیقه ایجاد بشود، رونالدو برای باز کردن دروازه حریف تلاش خواهد کرد. رونالدو همیشه برای گلزنی آمده است و به همین دلیل او در 10 تا 15 سال گذشته همیشه در اوج بوده است.

 

دیدار برابر یوونتوس؟ ما با میل به کسب پیروزی در این مسابقه و رسیدن به هدف خود که همیشه صعود به لیگ قهرمانان بوده پیش می رویم. من حس خوبی دارم و ما به دنبال پیروزی برای رسیدن به هدف مان هستیم. اما من می دانم که بازی در مقابل یوونتوس آسان نخواهد بود."

دیدگاه‌ها