کد خبر : 1754047 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:04 | 20.6K بازدید | 6 دیدگاه

از تمدید قرارداد بسیار خوشحالم؛

نیمار: مطمئنم روزی فاتح لیگ قهرمانان می شویم

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از تمدید قرارداد با این باشگاه ابراز رضایت کرد.

نیمار: مطمئنم روزی فاتح لیگ قهرمانان می شویم

به گزارش "ورزش سه"، امروز بالاخره شایعات جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و بازگشت او به بارسلونا رسما پایان یافته و این ستاره برزیلی قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرد. نیمار از توافق با پاری سن ژرمن ابراز رضایت کرده و مدعی شد تمام تلاش خود را برای تعبیر شدن رویای فتح لیگ قهرمانان در سال های آینده انجام خواهد داد.

 

نیمار گفت: "بسیار خوشحالم که قراردادم را با پاریس تا سال 2025 تمدید کردم. واقعیت این است که من بسیار راضی هستم که چهار سال دیگر اینجا مانده و بخشی از پروژه این باشگاه هستم. سعی می کنم قهرمان شده و به بزرگترین آرزوی باشگاه که فتح لیگ قهرمانان است برسیم. بنابراین خوشحالم که در این باشگاه باقی مانده، عضو پاری سن ژرمن هستم و قراردادم را تمدید می کنم.

 

1599041

 

من خیلی تغییر کرده و چیزهای زیادی یاد گرفتم. اتفاقاتی افتاد که نباید رخ می داد و ما چند اتفاق ناراحت کننده داشتیم، اما به طور کلی روند تکامل بسیار مثبت بوده است. خوشحالم و افتخار می کنم که بخشی از تاریخ پاری سن ژرمن هستم.

 

من فکر می کنم من به عنوان یک شخص، یک انسان و همچنین به عنوان یک بازیکن پیشرفت کرده ام. بنابراین خوشحالم که بخشی از تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن هستم و امیدوارم که جام های بیشتری را برای این باشگاه به ارمغان بیاورم.

 

1599042

 

هدف من هنگام انتقال به پاری سن ژرمن کمک برای رسیدن این تیم در میان بهترین ها بود و ما در حال نزدیک شدن به این هدف هستیم. ما تجربه بیشتری کسب کردیم و این روند به ما برای دانستن چگونگی حضور در لیگ قهرمانان کمک می کند. پاریس در مسیر درستی است و ما هرچه بیشتر به فتح قهرمانی در لیگ قهرمانان نزدیک می شویم. من مطمئنم که می توانیم این کار را انجام دهیم.

 

عضویت در گروه منتخب برزیلی تاریخ پاری سن ژرمن خوشحال کننده است و البته همه آنها بازیکنان بزرگی هستند. آنها ستاره هایی بودند که در پاری سن ژرمن تاریخ سازی کرده اند و باید مورد احترام قرار گیرند. من بسیار خوشحالم که بخشی از میراث برزیلی حاضر در تاریخ پاری سن ژرمن هستم."

دیدگاه‌ها