کد خبر : 1754137 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:34 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

نصف نیمه دوم بازی جریان نداشت؛

الهویی: خوشحالیم برای امتیاز به هر کاری دست نمی‌زنیم

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کنایه در نشست خبری در مورد شکست مقابل فولادخوزستان صحبت کرد.

الهویی: خوشحالیم برای امتیاز به هر کاری دست نمی‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از دیدار برابر فولاد خوزستان که با شکست یک بر صفر تیمش همراه شد، اینطور حرف هایش را ضمن تبریک به تیم فوتبال فولاد خوزستان برای کسب سه امتیاز آغاز کرد: بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول فوتبال خیلی خوبی را از هر دو تیم را شاهد بودیم ولی نیمه دوم بازی یکطرفه بود.


او ادامه داد: شرایط بازی در نیمه دوم خاص بود و از تیم داوری گلایه داریم که اجازه دادند بازی به سمت و سویی برود که نیمی از نیمه دوم بازی در جریان نبود.


الهویی سپس با تمجید به تیمش بیان کرد: خیلی خوشحالیم که تیم گل گهر سیرجان در سال دوم حضورش در لیگ برتر به جایی رسیده که در خانه یک تیم پرمهره، پرسابقه و پرهزینه مثل فولادخوزستان تیم حریف را با این همه سبقه تحت تاثیر قرار داد. این تیمی است که زمانی به تیم ملی بازیکن می داده و باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد ولی نیمه دوم کاری کردیم که از روی زمین و سکو و نیمکت فریاد می زدند بیفت زمین تا وقت بازی تلف شود و بازی از جریان بیفتد.


بخش پایانی حرف های مربی گل گهر هم کنایه وار مطرح شد و بیان کرد: خیلی خوشحالیم که چنین کیفیتی گل گهر سیرجان در زمین ارائه کرده است و به آینده امیدوار هستیم. چیزی که باید نگران کننده باشد اینکه برای کسب امتیاز به هر چیزی دست بزنیم. خیلی خوشحالیم که برای کسب امتیاز از اصول خودمان دور نمی شویم و نماینده خوبی برای استان سیرجان هستیم.

دیدگاه‌ها