کد خبر : 1754141 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:42 | 56.7K بازدید | 0 دیدگاه

روی اشتباه بازیکن جوانمان 3 امتیاز را از دست دادیم

کمالوند: خواهش می‌کنم ماشین همیشه اینطور بازی کند

سرمربی سایپای تهران می گوید فکرش را هم نمی کرده که این بازی با تساوی به پایان برسد.

کمالوند: خواهش می‌کنم ماشین همیشه اینطور بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند بعد از تساوی دو بر دو ماشین سازی و سایپا در نشست خبری عنوان کرد: خوشحالم از اینکه این سعادت را داشتم در یکی دو ماه اخیر دو مرتبه به شهر دوست داشتنی تبریز سفر کردم تا خاطرات زیادی زنده شود. به هر حال این ورزشگاه خاطرات زیادی را برای من زنده می کند. حضور در اینجا مرا خوشحال می کند.


وی ادامه داد: ما مستحق کسب 3 امتیاز بودیم. بازیکن جوان ما که تازه از تیم امید اضافه شده اشتباهی انجام داد که خاص جوانی اش بود. اگر او اخراج نمی شد در دقایق پایانی می توانستیم 3 امتیاز را حفظ کنیم و وضعیت مان را در جدول بهبود ببخشیم.


سرمربی سایپا همچنین گفت: کارهای زیادی داریم که باید با تیم انجام بدهیم. ما کلا 3 جلسه تمرین کردیم و انشاالله با شرایط بهتر کارمان را ادامه بدهیم.


کمالوند در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: سایپا در 20 بازی 10 گل زده بود. در اولین بازی که آمدیم دو گل زدیم. این نشان می دهد بازیکنان در خط حمله به خودشان فشار بیشتری آورده اند. 3 بازی پشت سر هم تیم شکست خورده بود و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتند. امروز هم 3 امتیاز از دستمان در آمد. اصلا فکر نمی کردم بازی تساوی شود. بازیکن ما بی احتیاطی کرد و یک اخطار کاملا بی مورد گرفت. او جلوی محوطه جریمه حریف دروازه بان را سد کرد تا نتواند بازی را شروع کند. این کار درست نبود. خیلی خوب به بازی برگشته بودیم.


کمالوند در پایان افزود: ماشین سازی هم امروز خوب و پرنشاط بازی کرد. من خواهشم این است که آنها در بقیه بازی ها نیز همینطور خوب و با همه توانشان بازی کنند.

دیدگاه‌ها