کد خبر : 1754153 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 00:46 | 28.8K بازدید | 3 دیدگاه

لگد ناخواسته زنده روح به پریرا؛

ماجرای جنجالِ وقت‌های اضافه در فولاد آره‌نا(عکس)

در وقیقه 90 دیدار فولاد و گل گهر بود که درگیری میان بازیکنان دو تیم نزدیک به 3 دقیقه از وقت بازی را به صورت تیم میزبان تلف کرد.

ماجرای جنجالِ وقت‌های اضافه در فولاد آره‌نا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی به دقیقه نود رسیده بود که آیاندا پاتوسی در حالی که گل گهری ها تازه یکی از حملات زهردارشان را تمام کرده بودند و برای طرح ریزی موج بعدی حمله در تلاش بودند، کنار خط طولی در نزدیکی های مرکز زمین توپ را از مدافع گل گهر عبور داد موفق به گرفتن خطا شد. در همین لحظات بود که تابلوی داور مسابقه نشان داد که 6 دقیقه وقت تلف شده برای این مسابقه که با یک گل به سود قرمزهای اهوازی در جریان بود، لحاظ خواهد شد.

 

1599257

 

1599258


فولادی ها که می خواستند سه امتیاز را بگیرند با کار خوب پاتوسی و تکنیک خوب این بازیکن توپ را به کناره های زمین بردند و آنجا موفق به گرفتن اوت شدند. پاتوسی البته بلافاصله پس از پاس خوبی که برای هم تیمی اش ارسال کرد با میلاد بدرقه تعویض شد ولی همچنان توپ در نزدیکی های منطقه کرنر تیم فوتبال گل گهر و در زمین این تیم حفظ شده بود.

 

1599260

 

1599261


پس از شروع مجدد بازی احمدرضا زنده روح درنهایت توپ را از لوسیانو پریرا که سعی داشت با تکنیک خود همچنان بازی را در گوشه زمین حفظ کند گرفت ولی وقتی قصد دور کردن توپ از آن منطقه را داشت، به دلیل خستگی ساق ها و دور شدن توپ از پاهایش، پای مهاجم برزیلی فولاد را زد؛ این شروع درگیری هایی بود که نزدیک به 2 تا 3 دقیقه طول کشید و با دخالت مستقیم بازیکنانی نظیر میلاد زکی پور و محمد آبشک شکل جدی تری به خود گرفت؛ حتی در این ثانیه ها مهدی هاشمی نسب هم پیش آمد و آبشک را از وسط مهلکه دور کرد ولی این درگیری ادامه داشت و درنهایت با کارت زردی که حاج ملک به زکی پور داد، کار دوباره از سر گرفته شد.

 

1599262


حالا تقریبا دقیقه 93 بازی هم تمام شده بود ولی داور مسابقه 3 دقیقه دیگر اجازه داشت توپ و بازی در جریان باشد و سرانجام در دقیقه 98 و در شرایطی که گل گهری برای ثبت تساوی در بازی به دنبال یک ارسال دیگر بودند، در سوت خود به نشانه پایان بازی دمید.

 

1599259

 

1599263


این نتیجه البته همانطور که قابل انتظار هم بود شب بسیار خوبی را برای شاگردان نکونام پس از کنار رفتن از رقابت های آسیایی رقم زد ولی در جبهه مقابل عکس این اتفاق رخ داد و شاگردان امیرقلعه نویی که به دنبال کسب چهارمین پیروزی پیاپی در سال 1400 بودند، با ناراحتی به تهران بازگشتند و دستشان از رتبه سوم کوتاه ماند.

دیدگاه‌ها