کد خبر : 1754197 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:02 | 55.3K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت فرشید باقری با چهره تازه (عکس)

هافیک سابق استقلال شب گذشته اولین حضور خود برای گل گهر سیرجان را در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره در دقیقه 60 دیدار معوقه هفته هجدهم رقابت های لیگ بیستم فرشید باقری که یکی از خریدهای پر سر و صدای تیم امیرقلعه نویی برای نیم فصل دوم بود، با پشت سر گذاشتن مصدومیتی که از استقلال همراه او مانده بود، فرصت بازی به دست آورد و از دقیقه 60 به جای نوید عاشوری وارد زمین شد.


باقری از زمانی که وارد شد نشان داد می تواند مهره ای تاثیرگذار در ترکیب گل گهر باشد. او دو بار به سمت دروازه شوتزنی کرد که البته شوت های او در قاب دروازه قرار نگرفت. او با 24 بار هم پاس داد که با دقت 88 درصدی 21 پاس او به یار هم تیمی رسید تا از این حیث آمار خوبی به نامش ثبت شده باشد. 2 تکل موفق و یک قطع توپ نمایش باقری در زمین را بهتر کرد ولی او در 2 دوئل هوایی هم بازنده بود. 

 

1599354


با این حال در شبی که تیم فوتبال فولادخوزستان نمایش خوبی در بخش دفاعی داشت و گلر این تیم بهترین بازیکن زمین شد، فرشید باقری هم توانست در اولین حضورش در ترکیب تیم فوتبال گل گهر بهترین نمره تیمش را کسب کند و حالا امیرقلعه نویی در بازی های آینده دست بازتری برای انتخاب هافبک های خود خواهد داشت.


فرشید باقری در 5 دیدار اخیر گل گهر در لیگ برتر و جام حذفی به دلیل مصدومیت فرصت بازی به دست نیاورده بود ولی درنهایت در روزهای پایانی اردریبهشت ماه در حالی که کمی هم تغییر ظاهر او نسبت به دوران حضور در استقلال به چشم می آمد، با لباس سورمه ای سیرجانی ها دوباره در لیگ برتر آفتابی شد.

 

1599355

دیدگاه‌ها