کد خبر : 1754205 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:24 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تقابل با علی‌منصور و کمالوند؛

علیرضا اکبرپور در انتظار سومین سرمربی استقلالی

سرمربی جدید ماشین‌سازی از زمان حضورش روی نیمکت این تیم در مقابل مربیان استقلالی تیمش را به میدان فرستاده است.

به گزارش "ورزش سه" تقابل با آلومینیوم اراک، اولین تجربه سرمربیگری علیرضا اکبرپور روی نیمکت تیم بحران‌زده ماشین‌سازی تبریز بود و او در جدالی خانگی توانست در اولین تجربه، اولین امتیاز را برای ماشین‌سازی به دست آورد و چه بسا اگر کمی خوش‌شانس هم می‌بود می‌توانست با سه امتیاز از زمین خارج شود.

 

نکته جالب دیدار با آلومینیوم، رویارویی علیرضا اکبرپور با علیرضا منصوریان دیگر مربی استقلالی فعال در لیگ برتر فوتبال ایران بود که دوئل تماماً آبی را روی نیمکت‌های دو تیم رقم زد؛ بعد از تساوی با ماشین‌سازی، اکبرپور در دومین تجربه بازهم در تبریز میزبان بود و این‌بار در مقابل سایپا بازیکنان خود را به میدان فرستاد.

 

1599383

 

سایپایی که بعد از فعل و انفعالات پرشمار سرانجام نیمکت تیمش به فراز کمالوندی رسید که پیش از حضور در سایپا مربی استقلال بود و در کنار فرهاد مجیدی کار می‌کرد؛ تیم اکبرپور در مصاف با سایپایِ تحت هدایت کمالوند هم گل اول را زد اما نتوانست از آن حراست کند و کامبک هم خورد اما گل دقایق پایانی مانع از شکست ماشین‌سازی شد تا در دومین تجربه هم کار با تساوی برای علیرضا اکبرپور و ماشین‌سازی به پایان برسد.

 

حالا سرمربی استقلالی ماشین‌سازی هفته آینده باید اولین تجربه بیرون از خانه خود را با تیم جدیدش به دست آورد؛ او باید در مسجدسلیمان و در مصاف با نفت، ماشین‌سازی را هدایت کند. نفتی که اتفاقا هدایت آن هم برعهده یک سرمربی استقلالی است و کاپیتان سابق آبی‌ها و البته سرمربی آن‌ها در ابتدای لیگ بیستم یعنی محمود فکری سکاندار نفت مسجدسلیمان است و باید دید در سومین تجربه اکبرپور در لیگ برتر که بازهم مقابل یک مربی استقلالی‌ست، او چه نتیجه‌ای را می‌تواند به دست آورد.

دیدگاه‌ها