کد خبر : 1754273 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:02 | 59.6K بازدید | 10 دیدگاه

او گفته بود بر می‌گردم

خشم شدید مسئولان بارسا؛ نیمار فریب‌مان داد

نیمار که سیگنال هایی مثبت برای بازگشت به بارسلونا ارسال کرده بود، در نهایت قراردادش با پی اس جی را تمدید کرد.

خشم شدید مسئولان بارسا؛ نیمار فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام روز گذشته نیمار با پی اس جی تا 2025 تمدید کرد و داستان بازگشت او به بارسلونا نیز پایان یافت.

برای هفته ها بحث بازگشت ستاره برزیلی به بارسلونا سوژه رسانه های کاتالونیا بود و فرانسوی ها نیز این اخبار را بازتاب می دادند. به خصوص پس از انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا گفته می شد که او برای راضی کردن لیونل مسی به تمدید، قصد دارد نیمار با برگرداند.

 

 

1599494

 

 

همچنین گفته می شد نیمار قبل از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی قراردادش را تمدید خواهد کرد ولی پس از اینکه چنین اتفاقی رخ نداد، گمانه زنی هایی در مورد دخالت بارسلونا صورت گرفت. در نهایت اما نیمار دیروز قراردادش را تمدید کرد تا مشخص شود او همچنان در پاریس ماندنی است.

 

 

1598898

 

 

طبق ادعای راک 1 کاتالونیا، هیئتی از باشگاه بارسلونا ماه گذشته به پاریس رفته بود و یک روز کامل را با نیمار پشت سر گذاشت و در مورد آینده صحبت کردند. نیمار در این ملاقات از تمایلش برای بازگشت خبر داد و گفت که در پی اس جی پروژه ای برنده برای آینده نمی بیند و حالا پس از تمدید قرارداد او، مسئولان بارسا به این نتیجه رسیده اند که ستاره برزیلی برای بالاتر بردن دستمزدش در پی اس جی، از آنها سو استفاده کرده است.

بدیهی است که پس از منتفی شدن بازگشت نیمار، سران بارسا حالا باید به دنبال جذب ستاره بزرگ دیگری برای تقویت تیم باشند.

دیدگاه‌ها