کد خبر : 1754702 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:14 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

"هنوز احساس قدرت می‌کنم"

رسمی: تمدید قرارداد اینیستا با ویسل کوبه تا 2023

آندرس اینیستا اعلام کرد قرارداد خود با ویسل کوبه را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرده است.

رسمی: تمدید قرارداد اینیستا با ویسل کوبه تا 2023

به گزارش "ورزش سه"، در حال که ابتدا اخبار حاکی از احتمال خداحافظی آندرس اینیستا بعد از سپری کردن مصدومیتی طولانی مدت بود، اما این ستاره 37 ساله در روز تولد خود خبر تمدید قراردادش را اعلام کرد.

اینیستا در سال 2018 و پس از 22 سال حضور موفق در بارسلونا به ویسل کوبه پیوست و اکنون قرار است دو سال دیگر نیز در این تیم ژاپنی توپ بزند.

 

1600232

 

 روز گذشته اکانت رسمی باشگاه ویسل کوبه اعلام کرده بود که آندرس اینیستا امروز در یک نشست مطبوعاتی حاضر خواهد شد. در همین مدت کوتاه اخباری در مورد احتمال خداحافظی آندرس اینیستا از دنیای فوتبال و اعلام این خبر از سوی او در نشست مربوطه منتشر شد. بسیاری شانس خداحافظی او از فوتبال در سن 37 سالگی را بسیار بیشتر از انتقال به تیمی دیگر و یا تمدید قرارداد می دانستند.

اسطوره اسپانیایی اما از بازی و زندگی در ژاپن لذت می برد و حداقل در دو سال آینده قصد ندارد کفش های خود را آویزان کند.

اینیستا پس از اعلام تمدید قرارداد، ابراز امیدواری کرد که در ویسل کوبه بازنشسته شود، هر چند که هنوز در سطح بسیار خوبی است.

 

1600235

 

اینیستا گفت: "با کمال تاسف برای من و برای هر بازیکن دیگری فوتبال بازی کردن ابدی و همیشگی نیست. من دوست داشتم که ابدی باشد چون فوتبال چیزی است که من بیشترین لذت را از آن می برم. من می خواهم که فوتبالم را در اینجا تمام کنم، آرزوی من این است. روزی که احساس کنم دیگر آمادگی کافی را ندارم می گویم که بس است و راه دیگری را در پیش خواهیم گرفت. امروز اما احساس قدرت و اشتیاق می کنم که به باشگاهم کمک کنم. هنوز احساس می کنم که بسیار قدرتمندم.

مهمترین چیز اعتمادی است که آنها همچنان به من دارند. من از اینکه همچنان بهترین عملکردم را به تیمم، به مردمم و به رشد باشگاه اختصاص بدهم بسیار هیجان زده هستم. این روز بسیار شادی است. دلمشغولی من بیش از هر چیز این است که همچنان بهترین عملکرد خود را ارائه دهم، از خودم مراقبت کنم و برای باشگاهم مفید باشم. از این زمان به بعد ما قادر خواهیم بود کارها را خیلی خوبی انجام دهیم."

اینیستا علاوه بر اعلام این موضوع که می خواهد مدت دیگری را به حضور در زمین بازی ادامه دهد، اشاره کرد که آینده وی پس از بازنشستگی نیز به ویسل کوبه مرتبط خواهد بود و تا مدتی در ژاپن ادامه خواهد داشت. اینستا افزود: "من امیدوارم که ارتباط من با این پروژه برای مدتی طولانی و فراتر از فوتبال باشد."

 

دیدگاه‌ها