کد خبر : 1754836 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 23:24 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد ۱-۲ لستر؛ امضای راجرز پای حکم قهرمانی سیتی

لستر سیتی موفق شد با ارائه یک بازی خوب با نتیجه 2-1 منچستریونایتد را شکست دهد.

یونایتد ۱-۲ لستر؛ امضای راجرز پای حکم قهرمانی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در چارچوب یک مسابقه حساس و مهم از سری مسابقات هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس میزبان لسترسیتی بود که در پایان این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود مهمان خاتمه یافت.

 

لسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 10 به گل اول دست پیدا کند. حرکت خوب یوری تیلمانس از جناح راست و ارسال او به روی دروازه با ضربه تمام کننده لوک توماس همراه شد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق و محکم دروازه منچستریونایتد را باز کرد تا کار 1-0 شود.

 

 

1600441

 

 

تنها 5 دقیقه بعد منچستر یونایتد توانست روی حرکت فوق العاده میسون گرینوود کار را به تساوی بکشاند. این ستاره انگلیسی بعد از یک حرکت فردی خوب و با ضربه ای دقیق دروازه لستر را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1600442

 

 

در دقیقه 28 ارسال یوری تیلمانس در آستانه ورود به دروازه منچستریونایتد قرار داشت اما داوید دخیا با یک واکنش بسیار خوب توپ را به کرنر فرستاد و دروازه تیمش را نجات داد.

 

در ادامه نیمه اول حملات دو تیم بی‌نتیجه ماند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی 1-1 خاتمه پیدا کرده باشد.

 

 

1600440

 

 

در دقیقه 59 منچستریونایتد خیلی خوش شانس بود که برای بار دوم دروازه خود را باز شده ندید. ایهیناچو حرکت خوبی از جناح راست انجام داد اما در مصافی تک به تک مغلوب داوید دخیا شد تا لستر نتواند گل دوم را وارد دروازه یونایتد کند.

 

در دقیقه 66 لستر سیتی موفق شد گل برتری را وارد دروازه منچستریونایتد کند. ارسال کرنر مارک آلبرایتون به روی دروازه با ضربه غیر قابل مهار کالار سویونجو همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1600444

 

 

در ادامه نیز حملات منچستریونایتد نتیجه ای نداشت تا بازی با همان نتیجه 2-1 به سود لسترسیتی تمام شود و علاوه بر افزایش شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس نیز قطعی شود.

دیدگاه‌ها