کد خبر : 1754999 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 20:26 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تایید شد؛ مانچینی در آستانه تمدید با آتزوری تا ۲۰۲۶

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، تایید کرد که آنها در آستانه توافق برای تمدید قرارداد با روبرتو مانچینی قرار دارند.

تایید شد؛ مانچینی در آستانه تمدید با آتزوری تا ۲۰۲۶

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رقم خوردن یک فاجعه و عدم صعود تیم ملی ایتالیا به جام جهانی 2018 روسیه بود که روبرتو مانچینی هدایت آتزوری را برعهده گرفت و توانست تحول عظیمی ایجاد کند؛ تا جایی که ایتالیا به قاطعانه ترین شکل ممکن جواز حضور در رقابت های یورو 2020 را کسب کرد.

 

در واقع عملکرد روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا به قدری خوب بوده که این تیم حالا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در رقابت های یورو نیز محسوب می شود و همانطور که خود این سرمربی اخیراً تایید کرده بود حالا هواداران فوتبال در ایتالیا با تیم ملی کشورشان آشتی کرده اند و از عملکرد آنها لذت می برند.

 

 

1586412

 

 

اما بحث های زیادی طی هفته‌های گذشته در رابطه با آینده روبرتو مانچینی وجود داشته است. در مقطعی گفته شد که مانچینی می خواهد بعد از رقابت های یورو به سطح باشگاهی بازگردد اما حالا شواهد حاکی از آن است که این سرمربی به کار خود در تیم ملی ایتالیا ادامه خواهد داد. همچنین به نظر می‌رسد که قرارداد جدید مانچینی تا سال 2026 خواهد بود.

 

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، در رابطه با تمدید قرارداد مانچینی گفت: " فقط برخی جزئیات باقی مانده و ما پیش از شروع دور جدید تمرینات تمدید قرارداد را اعلام خواهیم کرد. نباید کار او در اینجا پایان پذیرد؛ بلکه باید همه چیز رو به جلو پیش برود."

دیدگاه‌ها