کد خبر : 1755084 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:00 | 46.5K بازدید | 2 دیدگاه

افشای درخواست نیمار از PSG قبل از تمدید قرارداد

گفته می‌شود نیمار قبل از تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن از این باشگاه درخواست کرده که در رقابت‌های المپیک توکیو حاضر شود.

افشای درخواست نیمار از PSG قبل از تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای UOL Brasil نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، پیش از تمدید قرارداد، از این باشگاه درخواست کرده که اجازه حضور در رقابت‌های المپیک پیش رو در توکیو را صادر کنند.

 

 

1600318

 

 

اما مشکل PSG این است که مسابقات فوتبال المپیک بین 21 جولای و 8 آگوست برگزار می شود؛ یعنی دقیقاً همزمان با مراحل پایانی پیش فصل تیم فرانسوی و اولین مسابقات فصل آینده آن ها.

 

این اما پایان کار نخواهد بود و نیمار قطعاً به دنبال این خواهد بود که در رقابت‌های کوپا‌آمریکا که تابستان برگزار خواهد شد نیز تیم ملی کشورش را همراهی کند. در واقع حضور نیمار در المپیک و کوپا آمریکا باعث خواهد شد که او به یک دوره استراحت احتیاج داشته باشد و در نتیجه چند بازی پاری سن ژرمن را از دست بدهد.

 

 

1600896

 

 

گفتنی است در سال 2016 و هنگامی که نیمار در بارسلونا حضور داشت این باشگاه با حضور او در المپیک موافقت کرده بود. حالا باید دید که آیا پاری‌سن‌ژرمن نیز تن به چنین خواسته ای که گفته می شود پیش از تمدید قرارداد فوق ستاره برزیلی با این تیم مطرح شده، خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها