کد خبر : 1755088 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:13 | 25.4K بازدید | 7 دیدگاه

برای حفظ نساجی از جان مایه می‌گذاریم؛

بیگی: بدموقعی به سپاهان و پرسپولیس خوردیم

مدافع نساجی می‌گوید با شرایطی که در حال حاضر در تیمش وجود دارد، بقا در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

بیگی: بدموقعی به سپاهان و پرسپولیس خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی بعد از متحمل شدن دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان، موفق شد هفته گذشته میزبان خود مس رفسنجان را شکست دهد. سعید بیگی، مدافع کناری تیم نساجی که یکی از مهره‌های ثابت این تیم در فصل جاری بوده، در مورد این برد گفت: با توجه به دو باختی که مقابل پرسپولیس و سپاهان متحمل شده بودیم، به شدت به یک پیروزی برای تغییر شرایط نیاز داشتیم.

 

او ادامه داد: در بدترین زمان ممکن به پرسپولیس و سپاهان خوردیم. این دو تیم در آماده‌ترین حالت خود هستند و برای جا نماندن از کورس قهرمانی به هیچ حریفی رحم نمی‌کنند. به هر حال فارغ از مسائل و مشکلات داوری که بزرگترهای تیم در مورد آن صحبت کرده‌اند، پرسپولیس و سپاهان تیم‌های بسیار پر مهره‌ای هستند که کسب امتیاز مقابل‌شان خیلی سخت است، اما تیم ما این توانایی را داشت که با امتیاز از زمین خارج شود که متاسفانه شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

 

1600912

 

مدافع نساجی با اشاره به پیروزی ارزشمند مقابل مس رفسنجان ابراز کرد: بعد از آن دو شکست نیاز به یک برد روحیه‌بخش داشتیم. بازی مقابل مس در رفسنجان، یک مسابقه بسیار سخت بود که خدا را شکر سربلند از آن بیرون آمدیم. مس فراتر از انتظارات در این فصل ظاهر شده و کسب پیروزی در مقابل این تیم نشان از تلاش و غیرت بالای بازیکنان‌مان دارد.

 

بیگی با ابراز امیدواری نسبت به بقای تیمش در لیگ برتر گفت: با شرایطی که در حال حاضر در تیم‌مان حاکم است، به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوار هستیم. فاصله امتیازی تیم‌های بالاتر به گونه‌ای است که می‌توانیم با کسب دو، سه برد، چند پله در جدول صعود کنیم. سال سختی برای هواداران نساجی بود و قول می‌دهم که از تمام وجودمان مایه بگذاریم تا بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و این روند خوب را در دیدار با فولاد هم ادامه دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها