کد خبر : 1755708 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:56 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

طلسم عجیب سایپا شکسته می‌شود یا دو رقمی؟

سایپای تهران 9 هفته است در لیگ برتر طعم پیروزی را نچشیده است.

طلسم عجیب سایپا شکسته می‌شود یا دو رقمی؟

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان فوتبال ایران در لیگ بیستم نتوانسته اند نتایج خوبی را به دست آورند و همین مساله باعث شد تا هفته پیش مسئولان باشگاه دست به تغییر روی نیمکت تیم خود بزنند.


سایپا هفته پیش برای اولین بار در دیدار با ماشین سازی تبریز فراز کمالوند را به عنوان سرمربی در راس کادرفنی خود دید و حالا فردا در دومین بازی با هدایت این مربی به مصاف پیکان می‌رود.


نکته قابل توجه درباره سایپا طلسم پیروز نشدن این تیم است. نارنجی‌پوشان لیگ برتر در 9 بازی گذشته خود نتوانستند طعم پیروزی در لیگ برتر را بچشند و هفته پیش با ماشین سازی نیز به تساوی دو بر دو رسیدند. جالب اینکه سایپا از 9 بازی گذشته و 27 امتیاز ممکن تنها 3 امتیاز کسب کرده و به همین دلیل است که شرایط خاصی را در قعرجدول رقابت های لیگ برتر تجربه می‌کند.


از این رو فراز کمالوند و شاگردانش امیدوار هستند در دربی خودروسازان مقابل پیکان بتوانند بعد از مدت‌ها طعم پیروزی را بچشند و به طلسم 9 هفته ای نبردن خود پایان بدهند. سایپا با توجه به شرایطی که در جدول دارد به برد مقابل پیکان نیاز مبرم دارد و به همین خاطر احتمالا با ترکیبی هجومی به زمین خواهد رفت.


باید منتظر ماند و دید سایپا طلسم 9 هفته نبردن خود در لیگ برتر را می‌شکند یا اینکه این طلسم دورقمی خواهد شد.


گفتنی است؛ دیدار سایپا و پیکان ساعت 19:25 روز یکشنبه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها