کد خبر : 1755765 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:41 | 27.1K بازدید | 8 دیدگاه

در لیگ گل نزدم؟ عجله نکنید، به وقتش!

مغانلو: دربی جنگ واقعی است، چه انتظاری از ما دارید؟

شوت شهریار مغانلو و دفع ناقص رشید مظاهری بهترین فرصت را برای عیسی آل کثیر مهیا کرد تا برنده دربی را مشخص کند.

مغانلو: دربی جنگ واقعی است، چه انتظاری از ما دارید؟

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو توانسته به خوبی نقش خود را در فاز تهاجمی پرسپولیس ایفا کند و در دربی نیز تلاش زیادی داشت تا بتواند در نقش گلزن بازی ظاهر شود که این فرصت نصیب وی نشد. با این حال مهاجم بلندقامت سرخ‌ها مدعی است همین که توانسته برنده از این جدال خارج شود، به خودی خود برای وی کافی است. مصاحبه مغانلو با ورزش سه بعد از برد شیرین این تیم برابر استقلال را می‌توانید بخوانید.

 

اولین دربی برایت خوب پیش رفت و توانستی با برتری از آن خارج شوی. درباره بازی صحبت کن.
خدا را شکر. بازی خوبی بود و توانستیم دل هواداران و خانواده‌مان را شاد کنیم. پیش از بازی از بالاترین انگیزه برای صدرنشینی و برتری در این بازی برخوردار بودیم و توانستیم طبق نظر کادرفنی پیش برویم و در نهایت هم به آنچه که هدف‌مان بود رسیدیم و از این بابت واقعا خوشحال هستیم.

 

قبل از بازی با توجه به شرایطی که دنبال می‌کردید شانس پرسپولیس را برای برتری در این بازی زیاد می‌دانستند. این ذهنیت در اردوی تیم هم وجود داشت؟
ما برای همه بازی‌ها با ذهنیت برد و دستیابی به سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی هستیم و کدام تیم برابر ما قرار دارد. مهم این است که بتوانیم با روحیه بالای مبارزه و رقابت وارد زمین شویم و آنچه را که در طول تمرینات دنبال کرده‌ایم به بهترین شکل پیاده کنیم و گاهی به آنچه که شایسته‌اش هستید دست پیدا می‌کنید و بعضی اوقات این فرصت از شما گرفته می‌شود. خوشحالیم از این بابت که در این بازی به آنچه که حق تیم ما بود رسیدیم و توانستیم هواداران خودمان را خوشحال کنیم.

 

اولین دربی‌ات خوب پیش رفت و توانستی زمینه ساز گل برتری تیم باشی.  امضای خودت در دربی را با شوتی که زدی و ریباند آن که تبدیل به گل شد به جا گذاشتی.
از این بابت واقعا خوشحالم و خدا را شکر که در اولین دربی برنده شدیم و سه امتیاز را گرفتیم. مهم نیست که چه کسی گل زده و موفقیت تیمی هدف ماست. از اینکه دل هواداران  و مخصوصا خانواده‌مان که کمی تحت فشار بود شاد کردیم، خوشحالیم.

 

درباره درگیری‌های شکل گرفته در این بازی هم صحبت کن. خودت هم بارها با سیاوش یزدانی درگیر شدی.
فوتبال همین است و انتظار دیگری دارید؟ جذابیت فوتبال به همین جنگ فیزیکی میان بازیکنان است و کاملا طبیعی است. چیز خاصی نمی‌گفتیم. یک مقدار آنها اعتراض می کردند و کمی هم ما. این مسائل اما طبیعی است و همه جای دنیا اتفاق می افتد که در این بازی با توجه به حساسیت بازی کمی بیشتر بود.

 

 

این سه امتیاز کمک کرد بار دیگر به صدر جدول صعود کنید.
خب برگشتیم سر جای اصلی خودمان و جایی که به آن تعلق داشتیم و به ما تعلق دارد. اینجا جای همیشگی ماست. همه سعی و تلاش ما این است که این زحمات منجر به قهرمانی شود. تلاش می کنیم به قهرمانی پنجم برسیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و انشاالله خواهد افتاد.

 

موضوع دیگری هم وجود دارد و اینکه در دیدارهای پرسپولیس طی مدت اخیر جنجال و حواشی و درگیری زیاد شده. این موضوع از چیست؟
به نظرم چیز خاصی نیست. تیم‌های رقیب مسلما مقابل مدعی اصلی قهرمانی و تیم برتر سال‌های اخیر فوتبال ایران و آسیا انگیزه زیادی دارند. این اتفاقات طبیعی است و چیز خاصی نیست. قشنگی فوتبال به همین اتفاقات و برد و باخت‌هاست و ما سعی می‌کنیم در کنار آن به بهترین نتایج برای قهرمانی و هدف بزرگ‌مان نزدیک شویم.

 

بازی بعدی شما در جام حذفی و مقابل تیم لیگ دویی خواهد بود. به نظرت این بازی به چه شکل پیش می‌رود؟
خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه بچه‌ها آماده هستند. ما بازی‌های گذشته را فراموش کرده‌ایم و با تمرکز و تلاش بالا وارد این بازی خواهیم شد. هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت و مسلما این بازی برای ما سخت‌تر هم خواهد بود. بازی کردن مقابل این تیم‌ها خیلی سخت‌‎تر از بازی‌های لیگ برتر است. هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و برای صعود در این بازی حاضر خواهیم شد.

 

درباره درخشش در لیگ قهرمانان هم صحبت کن. ثبت چهار گل و پایان طلسم گل نزدن در پرسپولیس.
خوشحالم که توانستم جواب اعتماد کادرفنی و هواداران را بدهم. مسلما این ابتدای مسیر ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم در ادامه به بهترین شکل اتفاقات بهتری رقم بزنیم. هیچ چیزی برای ما تمام نشده و کار اصلی باقی مانده است. باید به بهترین شکل این مسیر را به پایان برسانیم و هدف ما موفقیت در چهار جامی است که روبروی ما قرار دارد. یک بازی مهم در سوپرجام، ادامه لیگ و جام حذفی و در نهایت لیگ قهرمانان آسیا. ما برای آنها انگیزه داریم و یک تیم هستیم و هیچ کس به آمار فردی نگاه نمی‌کند و مهم موفقیتی است که همه در کنار هم به دست خواهیم آورد و شادی آن را با هواداران و خانواده‌مان به اشتراک می‌گذاریم.

 

البته اولونگا در آسیا تقریبا معادلات آقای گلی را بهم زد و کار را برای آقای گلی دیگر بازیکنان سخت کرده است.
همانطور که گفتم به آمار فردی فکر نمی‌کنم و نمی‌کنیم. همه ما در کنار هم شانس این را خواهیم داشت به اتفاقات مهمی در تاریخ باشگاه دست پیدا کنیم. یک تیم که حمایت هواداران را در کنار خود دارد. شاید جالب باشد بگویم که علیرغم اینکه با بدشانسی‌ام هواداران در این مقطع در استادیوم حضور ندارند و آن شور و هیجان تشویق در استادیوم را نداریم، اما حمایت آنها را بیخ گوش خودمان احساس می‌کنیم. سنگینی پیراهن پرسپولیس چه با حضور هوادار و چه در غیاب آنها و احساس مسوولیتی که در قبال آن داریم باعث می‌شود تا به بهترین نحو برای موفقیت تیم تلاش کنیم و امیدوارم در نهایت به اتفاق خوبی منتهی شود.

 

در لیگ هنوز موفق نشدی طلسم گل زدن را بشکنی.
نگران نباشید، به وقتش! عجله نکنید و هر چیزی در بهترین زمان اتفاق می‌افتد.

دیدگاه‌ها