کد خبر : 1755780 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:57 | 139.4K بازدید | 72 دیدگاه

هیچ‌وقت 10 گل ملی‌ات را فراموش نمی‌کنیم؛

اولین واکنش آذری‌جهرمی به صحبت‌های فرهاد(عکس)

وزیر ارتباطات پس از حواشی پیش آمده برای مطلب منتشره از سوی او، ترجیح داد سکوت کند اما حالا با گذشت یک روز از حواشی، مطلبی را درباره مجیدی در صفحه خود منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه" تازه سوت پایان دربی 95 زده شده بود که انتشار یک استوری جنجال بزرگی را آفرید و کار را بیانیه‌نویسی دو باشگاه پرسپولیس و سپس استقلال رساند و البته واکنش تند فرهاد مجیدی را هم به همراه شد؛ جایی که محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با انتشار استوری برای هواداران استقلال کری‌خوانی کرد و دو قهرمانی آبی‌پوشان در آسیا را به نوعی زیرسوال برد.

 

این استوری آذری‌جهرمی، با واکنش فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری همراه شد و او موضع تندی علیه وزیر ارتباطات گرفت؛ با این‌حال آذری‌جهرمی در آن مقطع واکنشی به صحبت‌های مجیدی نداشت و باشگاه پرسپولیس علیه سرمربی استقلال موضع‌گیری کرد و از او خواست تا بابت صحبت‌هایش درباره وزیر ارتباطات عذرخواهی کند.

 

حالا با گذشت بیش از 24 ساعت و فروکش کردن حواشی پس از استوری وزیر ارتباطات، صبح امروز آذری‌جهرمی پیام دیگری در استوری اینستاگرامی خود منتشر کرد و از علاقه خود به فرهاد مجیدی نوشت و کنایه به جوان‌گرایی لازم در مملکت و استفاده از وزیران زد و در نهایت هم برای سرمربی این روزهای استقلال نوشت که هیچ‌گاه 10 گل ملی فرهاد مجیدی را فراموش نمی‌کند.

1602216

دیدگاه‌ها