کد خبر : 1756060 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:59 | 14.6K بازدید | 5 دیدگاه

یک میلانی دیگر سرمربی بیانکونری می‌شود؟

برای جانشینی پیرلو؛ گتوزو، گزینه جدید یووه

یوونتوس مشغول بررسی گزینه های پیش رو برای جانشینی آندره‌آ پیرلو، سرمربی فعلی این تیم است و جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی، یکی از گزینه های مد نظر بیانکونری است!

برای جانشینی پیرلو؛ گتوزو، گزینه جدید یووه

به گزارش "ورزش سه"، اندره آ پیرلو در این فصل نتوانست در آلیانز نتایج قابل قبولی کسب کند و گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که او در پایان فصل شغل خود را از دست خواهد داد.

بیانکونری در حال حاضر مشغول آماده سازی برای شرکت در فینال کوپا ایتالیا برابر آتالانتا است و با روحیه ای خوب پس از دو برد برابر ساسولو و اینتر پا به این دیدار خواهد گذاشت.

اما یووه در حال حاضر و یک بازی مانده به پایان فصل یک امتیاز از تیم چهارم جدول در سری آ عقب است و ممکن است حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ را از دست بدهد.

 

1564174

 

گتوزو اما موفق شده روی نیمکت ناپولی، ورق را به سود خود برگرداند و این تیم اکنون در رده سوم سری آ  قرار دارد، هر چند با توجه به اختلافاتی که در طول فصل بین این سرمربی و اورلیو دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی، به وجود آمد، به نظر می رسد که او در پایان فصل ناپل را ترک کند.

توتواسپورت ادعا کرده است که یوونتوس گتوزو را به عنوان یکی از گزینه های هدایت این تیم در نظر دارد اما فیورنتینا قبل از یووه دست به کار شده و این تیم نیز از مشتاقان همکاری با هافبک سابق تیم ملی ایتالیا است.

ماسیمیلیانو آلگری و زین الدین زیدان نیز از دیگر نام هایی هستند که در این هفته ها در ارتباط با جانشینی پیرلو مطرح شده اند، اما گتوزو در برابر این دو از شانس کمتری برخوردار است و این روزنامه معتقد است که نام او تنها در حد یک ایده در بین مدیران بیانکونری مطرح شده است.

دیدگاه‌ها