کد خبر : 1756110 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:18 | 18.4K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش ژاوی به حضور بارسلونا؛ چیزی نمی دانم

ژاوی هرناندز پس از پایان فصل فوتبال در قطر روی نیمکت السد دیشب وارد شهر بارسلونا شد.

واکنش ژاوی به حضور بارسلونا؛ چیزی نمی دانم

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی و خانواده اش در دو سال اخیر در تعطیلات به اسپانیا سفر نکرده بودند و دیشب این اتفاق رخ داد.  آینده رونالد کومان در هاله ای از ابهام قرار دارد و ممکن است خوان لاپورتا طی چند روز آینده وی را برکنار کند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، ژاوی مهم ترین گزینه برای جانشینی او خواهد بود.

 

1599853

 

ژاوی هنگام ورود به شهر بارسلونا گفت: "من چیزی نمی دانم و فقط برای تعطیلات به اینجا آمده ام." این تنها چیزی بود که ژاوی به خبرنگارانی که در فرودگاه منتظر ورود او بودند گفت. ژاوی نمی خواست چیزی بیشتر بگوید و به همین دلیل به سرعت با خانواده اش فرودگاه را ترک کرد. ژاوی به تازگی قرارداد خود را با السد تمدید کرده است، اما این اتفاق نیز به صورت قطعی مانع از حضور او در بارسلونا نمی شود.

 

باشگاه قطری آگاه است که ممکن است مدیران بارسا به زودی برای توافق با ژاوی اقدام کند و مدیران السد نیز اجازه حضور این سرمربی و انتقال به اسپانیا را خواهند داد. رونالد کومان در اولین فصل حضور خود در بارسلونا در لیگ قهرمانان در همان مرحله اول حذفی با این تورنمنت وداع کرد و دیشب نیز بارسلونا با شکست برابر سلتاویگو شانس قهرمانی در لالیگا را نیز از دست داد. آینده نیمکت بارسلونا تا چند روز بعدی مشخص می شود و ممکن است ژاوی به زودی هدایت بلوگرانا را به عهده گیرد.

دیدگاه‌ها