کد خبر : 1756135 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 21:23 | 53K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره هلندی تنها یک قدم تا انتقال به بارسلونا

ممفیس دیپای، ستاره هلندی لیون خبر از جدایی از این باشگاه داده است.

ستاره هلندی تنها یک قدم تا انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل قبل تا آستانه جذب ممفیس دیپای پیش رفت، اما در نهایت باشگاه لیون اجازه جدایی این وینگر هلندی را نداد و او در آخرین فصل قرارداد خود با این تیم نیز در استادیوم ژرلاند ماندنی شد. اما امروز ممفیس دیپای، ستاره هلندی لیون در صفحه رسمی خود اعلام کرد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و دیگر قصد ندارد در این تیم به بازی کردن ادامه دهد. او همچنین مدعی شد پس از مشورت با مدیر برنامه و افراد حرفه ای در مورد آینده تصمیم خواهد گرفت.

 

1553904

 

ممفیس دیپای در صفحه اش نوشت: "وقتش رسیده در مورد آینده کاری بکنم. من به جایی رسیده ام که باید درباره آینده ام تصمیم مهمی بگیرم. من خودم مقصدم را مشخص می کنم و شما اولین نفری هستید که از این موضوع خبردار خواهید شد."

 

در ماه های اخیر اخبار زیادی در آینده ممفیس دیپای به گوش رسیده بود و به نظر می رسد بارسلونا مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.  رونالد کومان علاقه زیادی به شاگرد سابق خود در تیم ملی هلند دارد و تابستان قبل نیز در بدو ورود به رختکن بارسلونا درخواست انتقال او به نوکمپ را داده بود که در نهایت این اتفاق محقق نشد.

 

اما حالا به نظر می رسد حضور این بازیکن هلندی در ماه ژوئن با انتقال آزادی در بارسلونا قطعی خواهد شد. به غیر از ممفیس دیپای، رونالد کومان خواهان حضور جینی وینالدوم هافبک هلندی لیورپول به همراه اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی به نوکمپ شده است.

دیدگاه‌ها