کد خبر : 1756151 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:49 | 40.5K بازدید | 4 دیدگاه

شوک به اینتر؛ کونته جدا خواهد شد؟

اخبار در ایتالیا حاکی از احتمال جدایی آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی از اینتر است.

شوک به اینتر؛ کونته جدا خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، طلسم 10 ساله ناکامی های اینتر در فتح اسکودتو در این فصل به اتمام ذسید و نراتزوری بالاخره موفق به غلبه بر یوونتوس و قهرمانی در سری آ شد. اینتر دو سال قبل با آنتونیو کونته، سرمربی موفق و پرافتخار ایتالیایی به توافق دست یافت و این سرمربی که سه بار یوونتوس را نیز قهرمان ایتالیا کرده بود، این فصل با اقتدار موفق به کسب این افتخار بزرگ برای اینتر شد.

 

1599227

 

اما اخباری در مورد مشکلات مالی نراتزوری و احتمال جدایی ستاره های این تیم از جمله الساندرو باستونی و لائوتارو مارتینز در تابستان مطرح شده است. آنتونیو کونته چندی قبل به مدیران اینتر تاکید کرده بود که هیچ کدام از بازیکنان این تیم در تابستان جدا نشوند و حالا ممکن است این اتفاق رخ دهد.

 

حالا لوییس ممبلانو، خبرنگار ایتالیایی نزدیک به باشگاه یوونتوس مدعی شد آنتونیو کونته تصمیمی قطعی مبنی به جدایی از اینتر گرفته و روز یکشنبه و بعد از آخرین بازی فصل این موضوع را به استیون ژانگ، رییس اینتر اعلام خواهد کرد. این خبرنگار همچنین ادعا کرد گنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی ناپولی جدی ترین گزینه برای جانشینی آنتونیو کونته در فصل بعد محسوب می شود. بی تردید جدایی کونته باعث عصبانیت هواداران اینتر می شود، زیرا او بود که بعد از یک دهه به سلطنت یوونتوس در فوتبال ایتالیا پایان داد.

دیدگاه‌ها