کد خبر : 1756241 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:50 | 31.5K بازدید | 4 دیدگاه

پاداش 150 هزار دلاری در انتظار بازیکنان وایادولید؛

تلاش رونالدوی برزیلی برای قهرمانی رئال مادرید

رقابت بر سر قهرمانی لالیگا به هفته آخر کشیده شده است و اکنون اتلتیکو با دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید همچنان از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است.

تلاش رونالدوی برزیلی برای قهرمانی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، حالی که رقابت بر سر قهرمانی لالیگا از همیشه داغ تر است، سرنوشت قهرمانی را آخرین بازی این فصل دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید مشخص خواهد کرد.

وایادولید در آخرین هفته میزبان اتلتیکو مادرید 83 امتیازی و صدرنشین خواهد بود و در صورت پیروزی برابر صدرنشین فعلی لالیگا، می تواند به رئال مادرید شانس قهرمانی بدهد.

رئال مادرید نیز که با 81 امتیاز در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد، در آخرین هفته میزبان ویارئال خواهد بود و حتی اگر کوچکترین کورسوی امیدی به قهرمانی داشته باشد باید در این دیدار پیروز شود و چشم امید به موفقیت تیمی داشته باشد که ستاره سابق‌شان مالک آن است.

البته باید به یاد داشت که ویارئال برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگد و تا سوت پایان بازی در ورزشگاه آلفونسو دی استفانو برای کسب امتیاز خواهد جنگید.

 

1602905

 

رونالدو نازاریو، اسطوره برزیلی جهان فوتبال و ستاره سال های نه چندان دور رئال مادرید، سهامدار اصلی باشگاه وایادولید است.

از سوی دیگر وایادولید اکنون با 31 امتیاز در قعر جدول لالیگا در آستانه سقوط است و ممکن است پس از ایبار دومین تیمی باشد که در این فصل به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. پیروزی برابر اتلتیکو نه تنها سرنوشت قهرمانی لالیگا و رئال مادرید را می تواند رقم بزند، بلکه به وایادولید نیز این شانس را خواهد داد تا یک فصل دیگر در لالیگا بازی کند.

 

1602907

 

گزارش شده است که رونالدو به بازیکنان تیم خود وعده داده است که در صورت پیروزی برابر اتلتیکو مادرید در هفته آخر لالیگا، نفری 150 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

البته مشخص نیست که این دست و دلبازی رونالدوی برزیلی برای به قهرمانی رسیدن سپیدپوشان مادرید است و یا فرار تیمش از سقوط به دسته پایین تر. شاید هم کمی از هر دو...

به هر حال قهرمان اصلی آخرین راند از رقابت طولانی و نزدیک اتلتیکو و رئال بر سر قهرمانی، ممکن است هیچ کدام از این دو تیم نباشند و این وایادولید است که در آخرین روز می تواند سرنوشت این جدال را تعیین کند.

دیدگاه‌ها