کد خبر : 1756254 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:15 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

افشای جزئیات قرارداد پیشنهادی رئال به آلگری

مکس آلگری بالاتر از رائول گونزالس جدی ترین گزینه جانشینی زین الدین زیدان در رئال مادرید است.

افشای جزئیات قرارداد پیشنهادی رئال به آلگری

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان هنوز در مورد آینده خود تصمیم نگرفته است. او در نشست خبری پس از بازی با بیلبائو شایعه ترک رئال و اعلام این خبر به بازیکنانش را تکذیب کرد و از باشگاه رئال مادرید هم هیچکس نمی داند که بالاخره سرمربی فرانسوی در مورد آینده به جمع بندی نهایی رسیده است یا خیر.

همه چیز حکایت از این دارد که زیدان پس از بازی با ویارئال که آخرین بازی فصل است، از هدایت رئال کناره گیری خواهد کرد؛ جدای از اینکه در نهایت رئال قهرمان لالیگا شود یا خیر.

 

 

1568084

 

 

دیشب در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که مدیران رئال احتمال ماندنی شدن زیدان را 55 درصد می دانند و اینکه اگر تیم قهرمان شود، زیدان به کارش ادامه خواهد داد و از استعفا منصرف می شود. در رئال هیچکس تمایلی برای از دست دادن زیدان ندارد اما طبیعی است که از حالا گزینه هایی برای جانشینی او در نظر داشته باشند.

 

 

1602977

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، از باشگاه رئال مادرید اخیرا با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق میلان و یوونتوس تماس گرفته شده و به وی قراردادی دو ساله با شرط تمدید یک ساله و دستمزد 10 میلیون یورویی برای هر فصل پیشنهاد شده است.

از آلگری خواسته شده تا به پیشنهادات دیگرش پاسخ ندهد و منتظر تصمیم نهایی زیدان بماند. طبیعتا در صورتی که سرمربی فرانسوی استعفا کند، بلافاصله مذاکرات با آلگری وارد فاز جدی خود خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها