کد خبر : 1756324 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 19:42 | 32.8K بازدید | 2 دیدگاه

عصبانیت تاتنهام از هری کین؛ حالا وقتش نبود!

درخواست هری کین، مبنی بر جدایی از تاتنهام موجب ناراحتی و عصبانیت روسای این باشگاه شده است.

عصبانیت تاتنهام از هری کین؛ حالا وقتش نبود!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز نشریات معتبر انگلیسی اعلام کردند هری کین، ستاره 27 ساله و گلزن تاتنهام تصمیم قطعی خود مبنی بر جدایی از این تیم را گرفته و در پایان فصل از جمع بازیکنان اسپرز جدا خواهد شد. تیم های متمولی چون منچسترسیتی، یونایتد و چلسی از همین حالا برای خرید هری کین وارد عمل شده اند و با توجه به تمایل خود این بازیکن به ادامه بازی در لیگ برتر، به نظر یکی از این سه تیم مقصد بعدی هری کین لقب خواهند گرفت.

 

1599332

 

اما به نظر می رسد مدیران باشگاه تاتنهام از زمان بندی ضعیف هری کین و اعلام تصمیم جدایی از این باشگاه بسیار عصبانی شده و اولین بیانیه خود را پس از این تصمیم جنجالی هری کین منتشر کرده اند. در بیانیه کوتاه باشگاه تاتنهام در واکنش به این شایعات آمده است: "در حال حاضر تمام تمرکز ما روی به پایان رساندن فصل به بهترین شکل ممکن است. این همان چیزی است که همه ارکان باشگاه باید روی آن متمرکز شوند."

 

مدیران اسپرز معتقدند مهمترین بازیکن این باشگاه فقط باید روی دو دیدار باقی مانده این تیم در لیگ برتر مقابل استون ویلا و لسترسیتی تمرکز کرده و از پرداختن به حواشی امتناع بکند. به هر حال بعید است این بیانیه نیز تغییری در تصمیم هری کین برای فصل بعد ایجاد بکند و نتایج ضعیف تاتنهام در سال های اخیر او را مجاب به جدایی از این باشگاه کرده است.

دیدگاه‌ها